تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورودی کمیته امداد به روی هیچ کس بسته نیست/ برگزاری جشن خودکفایی مددجویان در بهار سال آینده

ساعت: 16:27 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1051982

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اعلام این که ورودی کمیته امداد بر روی کسی بسته نیست، گفت: کمیته امداد در حال پالایش مددجویان است چراکه افرادی دیگر نیازمند تحت پوشش بودن کمیته امداد نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از خروجی 10 درصد مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبرداد وگفت: علاوه برآن امسال 522 خانواده تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.

برگزاری جشن خودکفایی در بهار سال آینده
اهرابی از خودکفایی 3 هزار و 527 نفر از مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبرداد وگفت: بهار سال آینده جشن خودکفایی مددجویان دراستان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار مددجو طی ساله گذشته پشت نوبت دریافت وام ازدواج بودند، گفت: خوشبختانه امسال با تمهیدات انجام شده سقف وام جهیزیه برداشته شد و اکنون هیچ مددجویی پشت نوبت دریافت وام جهیزیه نداریم.
وی میزان مبلغ وام های ضروری را بین 2 تا 5 میلیون تومان اعلام کرد وافزود: تمام وام ها قرض الحسنه است و همه خدمات به روز در حال انجام است.
اهرابی با اعلام این که در سالجاری یک هزار و 826 جهیزیه از سوی کمیته امداد به مددجویان اهدا شده است، مبلغ این تعداد جهیزیه را به میزان 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.
وی افزود: همچنین در سال جاری از سوی کمیته امداد به  2 هزار و 640 نفر وام  ضروری داده شده است که حدود 4 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.
وی اظهارکرد: درحال حاضر برای وام ضروری هیچ کس پشت نوبتی نداریم و تمام منابع وام ضروری و جهیزیه از محل مشارکت های مردمی تامین شده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین  با اعلام این که تا 28 اسفند ماه سا لجاری تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت می شود، اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 488 طرح اشتغالزایی مددجویان به بهره برداری رسیده است.

بیش از 3هزار خانوار تحت پوشش طرح محسنین هستند
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در رابطه  با طرح محسنین نیزگفت: این طرح برای افرادی که دارای پدر و مادر بیمار، زندانی، کارافتاده و بیماران صعب العالج دارند انجام می شود.
وی افزود: درحال حاضر در استان 3 هزار و 733 خانوار تحت پوشش طرح محسنین هستند.
وی اظهارکرد: در سال جاری حدود یک میلیارد  و 600 هزار میلیون تومان واریزی  در طرح محسنین از سوی مردم داشتیم.


انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورودی کمیته امداد به روی هیچ کس بسته نیست/ برگزاری جشن خودکفایی مددجویان در بهار سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..