تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولتی ها مشغول «بازی»، «سینما» و «استقبال از ایرباس»؛ مردم درگیر «بیکاری»، «رکود» و «تنظیم دخل و خرج»/ وزیر ارشاد: ۶ وزیر دولت برای مشکل بازی «کلش آو کلنز» وقت گذاشتند!

گروه سیاسی_رجانیوز: همزمان با بحران خوزستان، سیل سیستان و بلوچستان و افزایش بیکاری و رکود اقتصادی، وزیر ارشاد از تدبیر 6 وزیر برای رفع مشکلات بازی «کلش آو کلنز» خبر می دهد!

 

به گزارش رجانیوز رضا صالحی امیری امروز در نشست هم اندیشی وزرای ارتباطات، ارشاد و دادگستری برای ساماندهی کسب و کارهای فضای مجازیبا اشاره به موضوعی که در جهت حمایت از کسب و کار آنلاین در شورای عالی فضای مجازی مطرح شد، گفت:

«برای مثال مسدود شدن بازی موبایلی کلش آو کلنز در شورای عالی فضای مجازی مطرح شد و شش وزیر برای هموارتر کردن مشکلات این بازی وقت گذاشتند. این موضوع در قوه قضاییه و مرکز ملی فضای مجازی نیز مورد توجه قرار گرفت تا در نهایت مشکل مربوط به این بازی حل شد».

 

بعد از گذشت چهار سال از عمر دولت روحانی حالا راحت تر می توان دغدغه های دولتمردان یازدهم را بررسی کرد. بر اساس آن چه که در طول چهار سال گذشته روی داده است، به نظر می رسد که در نظر دولت یازدهم مشکلات کشور به دو دسته عمده تقسیم می شوند.

 

دسته اول آن مشکلاتی است که باید در کوتاه ترین زمان برای رفع آنها تدبیر کرد و تمامی قوای دولت به میدان بیاید و با بررسی عوامل مختلفی که در بروز چنین مشکلاتی نقش داشته اند، تدبیری اندیشید و راه حلی برای آنها یافت. مشکلاتی که یک بار خود را در قالب لغو کنسرت در فلان شهر و برگزاری سخنرانی یک نماینده در شهر دیگر نمایش می دهد که رئیس جمهور بلافاصله نامه می نویسد و این اتفاق را «مایه شرمساری» می نامد، و بار دیگر و درست در زمانی که حمل و نقل زمینی اصلی ترین انتخاب مردم برای انجام سفرهایشان می باشد، به یک باره هواپیما به به عنوان مشکل اصلی کشور معرفی می شود و بعد از برجام برای تامین آن تمام تلاش خود را انجام می دهند. این بار هم در آخرین نمونه بازی کلش آو کلنز است که به عنوان اصلی ترین مشکل و دغدغه مردم شناسایی می شود. مشکلی که باید یک سوم کابینه دولت روحانی وقت خود را برای رفع مشکلات این بازی صرف کنند تا در کوتاه ترین زمان مهم ترین مشکل مردم و جامعه! رفع شود.

 

اما در مقابل دسته دیگری از مشکلات وجود دارد که در واقع اهمیت چندانی ندارد که دولت وقت خود را برای آن تلف کند! مشکلاتی که اگر هم چند سال از آن بگذرد اتفاق خاصی نخواهد افتاد که برای آن وقت گذاشت.

 

اگر ریزگردها آسمان خوزستان را تیره کند و راه تنفس را برای مردم جنوب غربی کشور مسدود سازد، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به مردم توصیه می کند که «باید به این مشکل عادت کنید» و اگر سیل، خانه و زمین کشاورزی مردم سیستان و بلوچستان را زیر آب برد و سرما به جان کشاورزان و باغ داران شمال کشور بیفتد چندان مهم نیست که از قبل برای آن تدبیری اندیشیده شود. یا حتی زمانی که حمل و نقل جاده ای انتخاب اول مردم کشور است و جاده های کشور بیشترین سهم را در مرگ‌و‌میرهای سالانه به خود اختصاص داده است، خرید هواپیما به عنوان اولویت اصلی دولت برای هزینه کرد آورده های برجام انتخاب می شود. رکود اقتصادی و بیکاری جوانان هم آنقدر مهم نیست که دولت بخواهد به سرعت برای رفع آن برنامه ای داشته باشد و زمانی هم که از ثمرات برجام برای رفع این مشکلات سوال می شود، رئیس جمهور می گوید:

«ما غاصب را از باغ خود بیرون کردیم و درب باغ به روی مردم باز شده است ولی امروز عده‌ای کودک به درب باغ آمده و می‌گویند، سیب و گلابی کجاست که می‌خواهیم میل کنیم؟».

 

کارنامه چهارساله دولت یازدهم چیزی جز حرف در مشکلات اساسی و نقش بازی کردن در مشکلات موهوم نیست. اصولا وقتي حرف فيلم و بازى باشد دولتي ها با تمام قوا به ميدان ميايند. همانطور كه چندين و چند مسيول دولتي فيلم انتخاباتي استقبال از ايرباس را بازى كردند. اما در مقابل زمانی که پای مشکلات واقعی مردم در میان باشد، جز حرف و حواله مشكلات به گردن از مو نازك تر دولت قبل و دعوت به صبر كاري نميكنند. اگر روند رسيدگي قدرتمند دولت به لغو كنسرت ، تعطيلي سخنراني علي مطهري و بازي كلش او كلنز را با عملكرد دولت در حل مشكل خوزستان، بیکاری جوانان و رکود اقتصادی مقايسه كرد می توان متوجه شد که امتداد دولت روحانی در دولت دوازدهم چه آینده ای را برای کشور به دنبال خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولتی ها مشغول «بازی»، «سینما» و «استقبال از ایرباس»؛ مردم درگیر «بیکاری»، «رکود» و «تنظیم دخل و خرج»/ وزیر ارشاد: ۶ وزیر دولت برای مشکل بازی «کلش آو کلنز» وقت گذاشتند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..