تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهنوش بختیاری کانال تلگرام خواهرش را تبلیغ کرد +عکس

تاریخ نشر : چهارشنبه 11 اسفند 1395 مشاهده : 79 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

بهنوش بختیاری صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر نوشت : کانال تلگرام خواهر من و دل نوشته های زیباش... منتظر کتابش باشید که انشالله از نشر چلچله به زودی منتشر خواهد شد

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری (متولد ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی در فلیم‌هایی چون شب‌های برره (در نقش لیلون) و اخراجی‌ها ۳ بازی کرده است. او دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.[۱] مادر بهنوش بختیاری اهل شهر قم می‌باشد. اودرتیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا ارین ازدواج کرد وتا کنون همسر او است. او در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر در سال ١٣٩٤ نامزد دريافت سيمرغ بلورين شد.

 بهنوش بختیاری

اخبار مرتبط:

عکس سلفی بهنوش بختیاری در یک هیئت!

سلفی بهنوش بختیاری با هستی مهدوی + عکس

سلفی زیبای بهنوش بختیاری و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره

سلفی بهنوش بختیاری با تیپ متفاوت و کلاه + عکس

سلفی دیدنی بهنوش بختیاری با مردم شیراز + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهنوش بختیاری کانال تلگرام خواهرش را تبلیغ کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..