تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه رشیدالدوله تکاب در اولویت مرمت قرار گرفته است

قلعه رشیدالدوله تکاب در اولویت مرمت قرار گرفته استمحمد فتحی،معاون میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در خصوص برنامه‌های مرمتی این معاونت به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:ما درخصوص مرمت آثار تاریخی متأسفانه مشکل تخصیص اعتبارات را داشتیم و هم‌اکنون بازار ارومیه، مسجد جامع، امارت طبیب یا خانه چوبی دانشگاه، پل باران دوز و بناهای پردیسان و ماکو در اولویت کاری ما در زمینه مرمت بناهای تاریخی قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد:همچنین قلعه رشیدالدوله تکاب که به تازگی ثبت ملی شده نیز در اولویت مرمت قرار گرفته است.

یادآور می‌شود؛ به گفته مسئولان امر اگرچه بودجه سازمان میراث فرهنگی مانند سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر کشور محدود و ناکافی است اما قرار بر این است که این بودجه اندک به صورت صحیح در راستای بهبود وضعیت گردشگری کشورمان به‌کار گرفته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه رشیدالدوله تکاب در اولویت مرمت قرار گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..