تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل روبات ها از نسل انسان ها بیشتر می شود

هر روز نسل روبات ها و تعریف کار برای این هوش های مصنوعی و ساخته دست انسان بیشتر می شود که با پیش بینی صورت گرفته که توسط مدیر اجرایی مخابراتی یک شرکت مطرح تا سال 2040 نسل روبات ها از نسل انسان ها بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، ماسایوشی سان مدیر ارشد اجرایی شرکت مخابراتی سافت بانک معتقد است طی ۲۰ سال آتی، هزار میلیارد میکروتراشه برای اینترنت اشیا طراحی و عرضه می شود.

او که در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا حضور یافته بود، همچنین اشاره کرد تا ۲۰۴۰ میلادی جمعیت روبات ها از انسان بیشتر خواهد شد.

البته سان هشدار داد این پیشرفت ها بدون ریسک نیست و باید چالش های امنیت سایبری نیز درنظر گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل روبات ها از نسل انسان ها بیشتر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..