تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب نسل پنجم شبکه موبایل 5G به‌زودی

به گزارش خبرآنلاین، پتانسیلی که نسل بعدی شبکه موبایل به ارمغان می‌آورد بسیار بزرگ است و باید منتظر انقلاب نسل پنجم درزمینه ارتباطات باشیم.

اغلب دولتها در جهان در حال آماده‌سازی برای ورود به نسل پنجم موبایل هستند و آنچه غرفه اینتل در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا / MWC 2017 نشان داد، ساخت نمونه اولیه‌ای از شبکه نسل پنجم بود که راه آینده را به خوبی ترسیم می‌کرد.

خودروهای بدون راننده، خانه کاملاً هوشمند و متصل، تیر چراغ‌برق هوشمند و ... همگی بخشی از آینده است که به‌وسیله 5G به یکدیگر متصل شده و خدمات و سرویس‌های لازم را به کاربران ارائه می‌دهند.

بازدیدکنندگان دعوت شدند تا با استفاده از هدست واقعیت مجازی هولولنز وارد دریایی از دیتا شوند و همه‌چیز را به‌صورت مجازی  در آسمان مشاهده کنند.

نکته قابل‌توجه اینکه هنوز بسیاری از کشورها بر سر توسعه متحدانه 5G بر سر یک میز ننشسته و حتی دست به انتخاب یک طیف فرکانسی واحد و تخصیص استاندارد واحد نزده‌اند و در آن‌سو نیز کاربران فعلاً ترجیح می‌دهند تا ابتدا 4G را تجربه کرده و بعد به سراغ 5G بروند.


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب نسل پنجم شبکه موبایل 5G به‌زودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..