تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزارت خارجه ایران به اظهارات بی‌اساس وزیر خارجه امارات

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اتهامات وارده علیه جمهوری اسلامی ایران توسط وزیر مشاور در امور خارجی امارات که در سی و چهارمین جلسه شورای حقوق بشر مطرح شد را بی‌اساس خواند.

بهرام قاسمی اظهار داشت: جای تعجب و تاسف دارد کشوری که قریب به دو سال است در تخریب زیرساخت‌های یمن و انجام جنایت جنگی و محاصره ظالمانه مردم نقش و مسؤلیت مستقیم داشته، دیگران را به دخالت در یمن متهم می‌سازد.

وی تأکید کرد: تردیدی نیست جنگ افروزان علیه ملت  مظلوم یمن، دست‌آوردی جز تقویت تروریست‌ها و زمینه‌سازی برای حضور آنها در بخش‌هایی از خاک یمن نداشته‌اند و قطعا مسؤلیت مستقیم جنایات صورت گرفته در یمن و تقویت تروریسم در آنجا و تمامی منطقه متوجه کشور امارات و سایر اعضای ائتلاف جنگ افروزان است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4N3HAD اخبار مرتبط ادعای مقام اماراتی علیه ایران در نشست شورای حقوق بشر95/12/11 - 15:57



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزارت خارجه ایران به اظهارات بی‌اساس وزیر خارجه امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..