تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکارآمدی اقتصادی کشور را تهدید می‌کند/ مردم از وضعیت رکود کشور گلایه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه اکنون باید کارنامه نظام اسلامی را ارزیابی کرده و پاسخ شفاف‌تری برای نسل جوان داشته باشیم، اظهار کرد: ناکارآمدی اقتصادی کشور ایران را تهدید می‌کند چرا که بعد از سال‌های متوالی نتوانستیم در این عرصه به موفقیت مورد نظر برسیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی برازنده نظام اسلامی نیست، اضافه کرد: شبکه‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی هویت مردم کشور را هدف گرفته است؛ یکی دیگر از تهدیدهای کشور افزایش آسیب‌های اجتماعی است که می‌تواند اعتقادات و دین مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات دولت‌ها باید کارهای مردمی را توسعه دهند؛ اگر مطالعات عمیقی داشته باشیم متوجه می‌شویم که در برخی از بخش‌های اقتصادی مشکلات قابل توجهی داریم.

وی با اشاره به اینکه نظام‌های بانکی زندگی بسیاری از مردم را با ربا درگیر کرده است، تصریح کرد: بودجه عمرانی کشور حدود 20 هزار میلیارد تومان است که استانداران و مسؤولان بر سر این بودجه دعوا دارند و هر مدیری که بتواند از این اعتبار بیشتر جذب کند موفق‌تر خواهد بود.

بذرپاش یادآور شد: بانک‌ها حدود 300 هزار میلیارد تومان هر سال تسهیلات می‌دهند؛ 15 برابر منابع بودجه عمرانی کشور توسط بانک‌ها در قالب تسهیلات به مردم ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم از وضعیت رکود کشور گلایه دارند، اضافه کرد: نقدینگی کشور براساس آمار بانک مرکزی به بیش از یک‌هزار و 120 هزار میلیارد تومان رسیده است اما محل این پول مشخص نیست؛ مدیریت نقدینگی در کشور محور درستی ندارد.

این چهره سیاسی با بیان اینکه کارگاه‌های تولیدی نیازمند اعتبارات محدود هستند، تصریح کرد: با وجود اینکه مدیران اقتصادی تغییر کردند اما تاکنون نتوانستیم به نتیجه برسیم؛ جمهوری اسلامی در ذهن برخی جوانان به کلمه «ما نمی‌توانیم» محدود شده و القای ناتوانی نظام یکی از اهداف اصلی دشمن است.

وی از تدوین پنج برنامه توسعه در کشور یاد کرد و گفت: با وجود اعتبارات نباید استان‌ها درگیر مشکل بیکاری باشند نتایج برنامه‌های توسعه در کشور باید قابل مشاهده باشد اما اکنون آمارها نشان دهنده وضعیت مطلوب نیست.

بذرپاش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیازمند انقلاب متفاوت در حوزه ساختارها و رسیدن به برنامه تغییر واقعی است، اظهار کرد: برنامه توسعه برای رسیدن به تغییر است اما تا کنون نتوانسته به اهداف برسد هر چند زحماتی انجام شده است اما کارهای انجام شده با توقعات مردم قابل مقایسه نیست.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از امور کشور با تصمیم‌های نادرست معطل مانده است، اظهار کرد: بسیاری از مدیران کشور خسته شده‌اند و احساس می‌کنند تصمیم‌گیری‌های اثربخشی نداشته و دچار روزمرگی شده‌اند که این موضوع مردم را با مشکلات متفاوت درگیر کرده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی اشاره کرد و گفت:‌ امیدواریم بتوانیم در راستای رفع مشکلات گام‌های درست را با استفاده از برنامه‌های جامع دنبال کنیم.

انتهای پیام/78023/ز

http://fna.ir/RJEGAV



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکارآمدی اقتصادی کشور را تهدید می‌کند/ مردم از وضعیت رکود کشور گلایه دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..