تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوگاه زیر زمینی آموزشی داعش در موصل کشف شد

نیروهای عراقی درادامه پاکسازی مناطق آزاد شده درجنوب شهر موصل یک اردوگاه آموزشی ویژه کودکان، نوجوانان ونیروهای خارجی گروه داعش را کشف کردند که در عمق زمین و بیش از دو کیلومتر طول دارد .

به گزارش «شیعه نیوز»،این اردوگاه موسوم به اردوگاه تدمر دارای امکانات ویژه آموزش های نظامی در حد آموزش های کماندویی می باشد.

این پادگان اموزشی که به شکل تونل در عمق 6 متری زمین قرار دارد علاوه بر آموزش نظامی دارای کلاس های ویژه ایدیولوژیک بوده که در آن عوامل انتحاری را تربیت می کردند.

این تونل آموزشی درعملیات اخیر در منطقه 'ابو سیف' درحومه جنوبی موصل کشف شده است.
عملیات آزادسازی بخش غربی موصل با مشارکت حدود 100 هزار نیروی عراقی با دستور حیدرالعبادی نخست وزیر عراق از اوایل هفته گذشته آغاز شد.

اصل عملیات آزاد سازی موصل 26 مهرماه و به دستور حیدر العبادی نخست وزیر عراق آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوگاه زیر زمینی آموزشی داعش در موصل کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..