تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگهی فروشی مخدر شیشه در فضای مجازی!

حالا که همه‌چیز دیجیتال و آنلاین شده، کارهایی مثل ایستادن در چهارراه‌ها و فروش تابلو و علنی مواد هم در حال از مد افتادن است و هرچه سطح اجتماعی مشتری‌ها بالاتر می‌رود و نوع مواد مصرفی گران‌تر می‌شود، معامله چهره به چهره میان مشتری و ساقی نیز کمتر و کم می شود

به گزارش «شیعه نیوز»، حالا که همه‌چیز دیجیتال و آنلاین شده، کارهایی مثل ایستادن در چهارراه‌ها و فروش تابلو و علنی مواد هم در حال از مد افتادن است و هرچه سطح اجتماعی مشتری‌ها بالاتر می‌رود و نوع مواد مصرفی گران‌تر می‌شود، معامله چهره به چهره میان مشتری و ساقی نیز کمتر و کم

 از سوی دیگر، موادفروشان بی‌محابا تا در خانه مردم می‌آیند و همچون یک پیک رستوران، مواد را دست مشتری می‌دهند، انگار که یک پیتزا، مرغ سوخاری یا ساندویچ سفارش داده است.

همچنین سایت‌های اینترنتی فروشنده مواد، از یک سو فیلتر می‌شوند و از سوی دیگر خلق می‌شوند؛ البته رصدهای دائمی و فیلترشدن‌های همیشگی، این سایت‌ها را محتاط‌تر از قبل کرده و خلاقیت گردانندگانش را در فروشِ رمزی مواد بالا برده، آنقدر که فقط باید حرفه‌ای باشی تا پست‌های مخصوص فروش مواد در این سایت‌ها را بفهمی.

در سایت «د» نوشته‌اند «30 گاری فضایی»، بعد هم اضافه کرده‌اند «شکستنی»؛ دو اصطلاح گنگ که بعد از تماس معلوم شد اولی مربوط به فروش حشیش است و دومی مربوط به شیشه.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگهی فروشی مخدر شیشه در فضای مجازی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..