تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وداع مردم شهید پرور هرات با دو لاله گمنام به روایت تصویر

مردم همیشه در صحنه هرات عصر امروز(سه شنبه) با پیکر پاک دو شهید گمنام در مسجد ولیعصر(عج) هادی آباد وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در این مراسم مردم هرات بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و نشان دادند که شهدا را فراموش نکرده و راهشان را همواره ادامه خواهند داد.
در این مراسم که خانواده شهیدان و ایثارگران نیز حضور داشتند ، امام جمعه هرات با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: اقتدار و عزت کشور ما همیشه مدیون جانفشانی شهیدان است.
گفتنی است سخنرانی حجت الاسلام بصیرتی در وصف شهدا، عزاداری و سینه زنی، مراسم وداع با شهدای گمنام از برنامه های این مراسمبود.
پیکر پاک 2 شهید به دهستان چاهک، دهستان ایثار و بخش مروست انتقال یافته و در آنجا تشییع و تدفین می‌شوند و روز جمعه نیز در حسینیه بزرگ مروست دفن می شوند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وداع مردم شهید پرور هرات با دو لاله گمنام به روایت تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..