تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت یک فرماندار به حبس به جرم فعاليت تبليغي عليه نظام

فرماندار رزن به جرم فعاليت تبليغي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به 91 روز حبس محكوم شد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ فتحعلی حسینی فرماندار رزن به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نفع گروه‌های معاند و مخالف با نظام به 91 روز حبس محکوم شد.

این حکم ابتدای اسفندماه جاری در دادگاه تجدید نظر قطعی شده است.

پیش از این حسینی با شکایت مدعی‌العموم به یک سال حبس و دو سال انفصال از خدمت محکوم شده بود اما به لحاظ ابراز تبری از سران فتنه و اعلام ندامت، در شعبه اول تجدید نظر با تخفیف مواجه شده و به 91 روز حبس محکوم شد.

وی از ابتدای سال 93 به عنوان فرماندار رزن منصوب شده و حضورش در این شهرستان با حاشیه‌هایی همراه بوده است. از جمله این حواشی دستور فرماندار اصلاح‌طلب به جمع‌آوری بنرهای علیه سران فتنه در راهپیمایی روز قدس سال گذشته بود که انعکاس زیادی داشت.

با قطعیت این حکم و لازم‌الاجرا بودن آن، وضعیت ادامه حضور حسینی به عنوان فرماندار رزن در ماه‌های آخر عمر دولت در ابهام است.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت یک فرماندار به حبس به جرم فعاليت تبليغي عليه نظام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..