تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سنندج

گروه سیاسی: پیکر یک شهید 18 ساله تازه تفحص شده در شرق دجله که روز گذشته همراه با چهار شهید دیگر وارد استان کردستان شده بود امروز در سنندج تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، استان کردستان میزبان پیکر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود.

مراسم شبی با شهدا با حضور این شهیدان شب گذشته، 10 اسفندماه  در حسینیه لشکر بیت المقدس سپاه روستای دوشان برگزار شد.

امروز پیکر یکی از این شهدا که متعلق به یک شهید 18 ساله بود در پادگان لشکر 22 سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم مردم شهر سنندج، خانواده شهداء و ایثارگران، نماینده ولی فقیه در استان، روحانیون اهل تسنن و تشیّع، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاون سیاسی فرماندار سنندج و برخی از مدیران‌ کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

روز پنج شنبه پیکر 2 تن دیگر از این شهدا در دانشگاه آزاد شهرستان قروه و 2 شهید دیگر هم در پارک گل‌های دلبران خاکسپاری می‌شوند .

کردستان در راه دفاع از آرمان‌های نظام 5 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در حال حاضر 66 شهید گمنام با احتساب این 5 شهید در 12 یادمان شهدای استان مدفون هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..