تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا با مصوبه امروز مجلس، مدیران نجومی‌بگیر می‌شوند؟

حاجی بابایی گفت: مصوبه مجلس بر این موضوع تاکید دارد که طبق قوانینی که قبلا در مجلس پیرامون قانون خدمات کشور مورد تصویب قرار گرفته بود مدیران کشوری مجاز بودند تا 100 میلیون و یا بیشتر حقوق بگیرند به گونه‌ای که ما پرونده حقوق‌های نجومی را شاهد بودیم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه جدید مجلس پیرامون تعیین سقف حقوق برای مدیران و اینکه آیا این مصوبه منجر به دریافت حقوق‎های نجومی برخی از مدیران نخواهد شد اظهار کرد: این مصوبه مجلس بر این موضوع تاکید دارد که طبق قوانینی که قبلا در مجلس پیرامون قانون خدمات کشور مورد تصویب قرار گرفته بود مدیران کشوری مجاز بودند تا 100 میلیون و یا بیشتر حقوق بگیرند به گونه‌ای که ما پرونده حقوق‌های نجومی را شاهد بودیم.

وی افزود: با تصویب مصوبه امروز مجلس، سقف حقوق مدیران با پاداش و هر آنچه دریافت می‎کند طبق یک فیش حقوقی نباید بیشتر از 14 میلیون باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: برخی معتقد بودند در این مصوبه پنج مورد مدنظر مجلس به منظور پرداخت حقوق بیشتر به مدیران مناطق مرزی، محروم و عملیاتی مثل عسلویه و مشاغل تخصصی مانند پزشکان و برخی از مدیریت‎های خاص اختلاف‌زا است، از این رو مصوب شد که تمامی مدیران تحت نظر رئیس‎جمهور در شورای حقوق و دستمزد پیرامون مبلغ حقوقشان تصمیم‎گیری شود و حداکثر تا 60 درصد به حقوق آنها اضافه شود.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه سقف حقوق مدیران در سال جاری بین 17 تا 18 میلیون است تاکید کرد: شورای حقوق و دستمزد باید درباره میزان حداکثر حقوق مدیران تصمیم بگیرند تا اخلالی در این راستا صورت نگیرد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم خاطرنشان کرد: ما با این مصوبه مجلس سقف حقوقی را برای مدیران درنظر گرفتیم به گونه‌ای که دیگر امکان دریافت حقوق‎های نجومی به شکل 100 برابر یا بیشتر وجود ندارد هرچند با مصوبه مجلس دولت تصمیم‌گیرنده اصلی پیرامون تعیین حقوق مدیران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا با مصوبه امروز مجلس، مدیران نجومی‌بگیر می‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..