تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت های ترافیكی آخر هفته اعلام شد

پلیس راهور برخی محدودیت های ترافیکی در پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش میزان، از سوی پلیس راهور، برخی محدودیت های ترافیکی طی روزهای پنجشنبه و جمعه اعلام شد.

بر این اساس، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (11 بهمن 95) الی ساعت 6 صبح روز شنبه (14 بهمن 95) از محورهای كرج - چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

تردد موتور سیكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیك بلامانع است

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 23 روز جمعه (13 بهمن 95) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 23 روز جمعه(13 بهمن 95) از مرزن آباد به سمت كرج صورت یك طرفه می شود .

تردد انواع تریلر ، كامیون و كامیونت از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها در محور تراز کماکان ممنوع است.

همچنین تردد تمام كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 11، 12 و 13 بهمن ممنوع است.

تردد كلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 بهمن از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت های ترافیكی آخر هفته اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..