تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بورس کالا با قیمت ۴۰۰۰ ریال به تابلو «پایه الف» فرابورس ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرابورس ایران، بورس کالا در تاریخ ۲۵ آبان ماه سال جاری در تابلو «پایه الف» پذیرش و اواخر دی ماه امسال در این تابلو درج و آماده گشایش نماد شد. به این ترتیب امروز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه در جریان گشایش نماد، هر سهم این شرکت ۴۰۰۰ ریال کشف قیمت شد.

بر اساس دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بازار پایه فرابورس، انجام دادوستد سهام در دسته سهامداری سایر اشخاص بورس کالای ایران در تابلو «پایه الف» در نماد «کالا۴۱» به صورت عادی و با انجام حراج پیوسته مطابق با بازارهای اول و دوم با محدودیت دامنه نوسان قیمت روزانه تا سقف ۵ درصد صورت می‌گیرد.

همچنین معاملات مابقی نمادهای معاملاتی این شرکت شامل «کالا۱۱»، «کالا۲۱» و «کالا۳۱» به صورت توافقی، بدون محدودیت دامنه نوسان روزانه قیمت و بدون محدودیت حجمی قابل انجام است. به بیان دیگر معاملات در این نمادها همانند شرایط فعلی در بازار پایه توافقی با امکان دسترسی معامله‌گران آنلاین مجاز صورت می‌گیرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بورس کالا با قیمت ۴۰۰۰ ریال به تابلو «پایه الف» فرابورس ایران آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..