تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس Youtube Tv به طور رسمی شروع به کار کرد

سرویس Youtube Tv به طور رسمی شروع به کار کرد

یوتیوب امروزه به محلی برای تماشای انواع مختلف ویدیو، از برنامه های از پیش ضبط شده گرفته تا پخش زنده تبدیل شده است. بر همین اساس، چندان دور از انتظار نبود که این شرکت شروع به پخش زنده برنامه های تلویزیونی نیز کند. در همین راستا، یوتیوب امروز به طور رسمی پروژه جدید خود با نام Youtube TV را راه اندازی کرده است. با تک شات همراه باشید.


از مدت ها پیش شایعاتی درباره این تلویزیون به گوشی می رسید. در بخشی از بیانیه یوتیوب در این باره آمده پخش زنده شبکه های ABC، CBS، FOX، NBC، ESPN و چند شبکه ورزشی محلی و ده ها شبکه کابلی از این پس در یوتیوب به طور زنده پخش می شوند. بهترین تجربه تماشای زنده تلویزیون را در یوتیوب خواهید داشت: از برنامه های محبوب روزانه گرفته تا پخش زنده رویدادهای ورزشی.


یکی از قابلیت های جالب این سرویس، امکان ضبط برنامه ها بدون نگرانی نسبت به در اختیار داشتن فضای کافی برای ذخیره سازی آنها است. همچنین، تجربه کاربری روی همه دستگاه اعم از تبلت، موبایل و کامپیوتر یکسان و یکپارچه خواهد بود.


شایان ذکر است که برای دسترسی به این سرویس، باید مبلغ ماهانه 35 دلار را بپردازید. حال اگر شما هم گمان می کنید که چنین بهایی برای دسترسی به این برنامه ها منطقی است، می توانید از هم اکنون در وب سایت یوتیوب ثبت نام کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس Youtube Tv به طور رسمی شروع به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..