تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر

آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرمحمدعلی میرمحمدی معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: این مراسم اعتکاف دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی هر ساله در این دانشگاه برگزار می‌شود.
 
 وی ادامه داد: امسال نیز این مراسم با ظرفیت 300 دانشجو که شامل 200 دانشجوی دختر و 100 دانشجوی پسر از 23 تا 25 فروردین‌ماه 96 به مدت سه روز برگزار می‌شود.
 
معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خواجه نصیر بیان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام مراسم اعتکاف دانشجویی آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
 
میرمحمدی افزود: در واقع علاوه بر دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی علاقه‌مندان از سایر دانشگاه‌ها نیز می‌توانند در این مراسم ثبت‌نام کنند.
 
وی یادآورشد: مراسم اعتکاف دانشجویی این دانشگاه در سال جدید از همه لحاظ  با مراسم سال گذشته تفاوت دارد و سعی کردیم با به‌کارگیری برنامه‌های ویژه تاثیرگذاری بیشتری را بر روی دانشجویان داشته باشیم.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..