تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین گوشی‌های ضد آبی که می‌توانید در ایران بخرید (به‌روزرسانی 1395/12/11)

اگر جز افرادی هستید که مستعد انداختن گوشی هوشمند خود درون آب هستند، پس ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

دستگاه‌های ضد آب اگر داخل استخر بیافتند یا زیر باران از آن‌ها استفاده کنید، دچار مشکلی نمی‌شوند (البته اکثر اوقات و نه همیشه!). اخیرا بسیاری از تولید‌کنندگان، گوشی‌های هوشمند خود را با استاندارد IP67 یا IP68 طراحی و به بازار عرضه می‌کنند تا کاربران با خیالی آسوده‌تر از آن‌ها استفاده کنند. اگرچه در حال‌حاضر نمی‌توان گوشی هوشمند کاملا ضد آبی را در بازار پیدا کرد، ولی چند دستگاه مقاوم در برابر آب وجود دارند که در نوع خود بهترین هستند. با ما و لیست بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب همراه باشید.

اپل آی‌فون 7 و 7 پلاس

اپل سال گذشته از آخرین گوشی‌های هوشمند خود در اندازه‌های 4.7 و 5.5 اینچ و با طراحی تکراری رونمایی کرد. آی‌فون 7 دارای نمایشگر 4.7 اینچی با تراکم پیکسلی آشنای 326 پیکسل بر هر اینچ بوده و از 2 گیگابایت رم بهره می‌برد. این اعداد برای آی‌فون 7 پلاس به 401 پیکسل بر هر اینچ و 3 گیگابایت افزایش می‌یابد. پردازنده 4 هسته‌ای A10 Fusion قدرت هر دو دستگاه را تامین کرده و اپل از پردازنده گرافیکی 6 هسته‌ای PowerVR نسل 7XT پلاس بهره گرفته است.

یکی از تفاوت‌های این دو دستگاه با نسل‌های قبل، وجود استاندارد IP67 بوده که باعث مقاومت آن‌ها در برابر آب تا عمق 1 متر و به‌مدت 30 دقیقه می‌شود. همانگونه که می‌دانید آی‌فون 7 از یک دوربین 12 مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد، درحالی‌که برادر بزرگترش دارای دوربین دوگانه با رزولوشن 12 مگاپیکسل است.

حدود قیمت (نسخه 32 گیگابایتی): 2.700.000 و 3.100.000 تومان

چرا بخریم؟ کیفیت بالای ساخت دوربین باکیفیت بلندگو استریو بهره‌مندی از استاندارد IP67 وجود لرزشگیر اپتیکال سخت‌افزار قدرتمند شارژدهی مناسب باتری نسخه پلاس نمایشگر باکیفیت چرا نخریم؟ شارژدهی متوسط باتری آی‌فون 7 عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی قیمت بالا سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge

androidpit-samsung-galaxy-s7-4

سامسونگ با معرفی گلکسی S6 و S6 Edge در سال ۲۰۱۵، دوباره تحسین همگان را برانگیخت چراکه بعد از مدت‌ها شیشه و فلز را جایگزین پلاستیک کرد. طراحی این دو گوشی هوشمند را می‌توان عالی نامید و در هنگام استفاده به کیفیت بالای آن‌ها پی خواهید برد. باوجود ویژگی‌ها و طراحی بسیار خوب، ولی این دو دستگاه دارای کمبودهایی از جمله عدم امکان افزودن کارت حافظه خارجی یا باتری قابل‌تعویض توسط کاربر بودند. سامسونگ با معرفی پرچمداران جدید، کمبودهای گلکسی S6 و S6 Edge را رفع و ویژگی‌های جدیدی را نیز به آن‌ها افزود. درحالی‌که هنوز کاربر نمی‌تواند باتری را تعویض کند ولی قادر به افزودن کارت حافظه خارجی جهت افزایش ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دستگاه است. طراحی این مدل‌ها نسبت به گذشته تفاوتی ندارند و تنها برآمدگی دوربین کاهش یافته و ضخامت آن‌ها نیز برای افزایش ظرفیت باتری بیشتر شده است.

گلکسی S7 و S7 Edge دارای استاندارد IP68 هستند که به‌معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب سالم باقی می‌مانند. همانطور که می‌دانید هیچ‌کدام از پورت‌های این دستگاه‌ها دارای پوشش نیستند، درنتیجه برای شارژ آن‌ها یا گوشی دادن به موسیقی نیازی به بازکردن درپوش نخواهید داشت. مسلما تصاحب چنین دستگاهی برای شما ارزان نخواهد بود و باید مبلغ زیادی را برای خرید آن‌ها هزینه کنید که البته به‌نظر ما این دستگاه‌ها ارزش چنین هزینه‌ای را دارند.

حدود قیمت: 1.900.000 و 2.200.000 تومان

چرا بخریم؟ کیفیت بالای بدنه دوربین فوق‌العاده صفحه نمایش عالی سخت‌افزار قدرتمند پشتیبانی از حافظه خارجی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار شارژدهی مناسب باتری وجود سنسور اثر انگشت چرا نخریم؟ احتمال سر خوردن از دست جذب بالای اثر انگشت بر روی قاب پشتی سونی اکسپریا XZ

xperia-xz-9

سونی گوشی هوشمند اکسپریا XZ را با مشخصات قدرتمند، دوربین عالی و طراحی جدید به بازار عرضه کرد. این دستگاه به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی مجهز است. این مدل نیز همانند اکثر پرچمداران سونی دارای استاندارد IP68 بوده که از آسیب رسیدن به آن در عمق ۱.۵ متری آب تا مدت ۳۰ دقیقه جلوگیری می‌کند و همچنین اکسپریا XZ را در برابر گرد و غبار سالم نگه می‌دارد. بررسی تخصصی پرچمدار سونی را در اینجا مطالعه فرمایید.

حدود قیمت: 1.930.000 تومان

چرا بخریم؟ طراحی زیبا کیفیت ساخت بالا نمایشگر باکیفیت سخت‌افزار قدرتمند مجهز به سنسور اثر انگشت مقاوم در برابر آب و گرد و غبار چرا نخریم؟ صدای متوسط اسپیکر کیفیت نه‌چندان بالای دوربین اکسپریا Z5

گوشی‌های سونی در بازار ایران طرفداران زیادی دارند که یکی از دلایل آن قیمت مناسب با توجه به کارایی آن‌هاست. سونی اکسپریا Z5 در اواخر 2015 در نمایشگاه IFA همراه با دو برادر خود، Xperia Z5 Compact و Xperia Z5 Premium، معرفی شد. این دستگاه که با استفاده از شیشه و فلز ساخته شده، همانند نسل‌های قبل در برابر گرد و غبار و آب (با شرایط مشخص) مقاوم است. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی آن نیز با رزولوشن فول‌اچ‌دی کیفیت مناسبی دارد. استفاده از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه ۳ گیگابایت رم کارایی مناسب آن را تضمین می‌کند. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی اصلی این مدل در شرایط نوری مناسب کیفیت بالایی دارد.

حدود قیمت: 1.350.000 تومان

چرا بخریم؟ بدنه باکیفیت و خوش ساخت سخت‌افزار قدرتمند وجود حسگر اثر انگشت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دوربین با کیفیت مناسب چرا نخریم؟ طراحی تکراری در مقایسه با نسل‌های قبل داغ شدن گوشی در فعالیت‌های سنگین اچ‌تی‌سی دیزایر Eye

برای آخرین دستگاه پیشنهادی به سراغ یکی از محصولات نسبتا قدیمی شرکت اچ‌تی‌سی می‌رویم که اگرچه نزدیک به 3 سال زمان از معرفی آن می‌گذرد ولی همچنان ارزش خرید مناسبی دارد. قدرت این دستگاه را پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز تامین می‌کند. این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از استاندارد IPX7 در برابر آب تا عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه مقاوم است. 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، دوربین اصلی و جلویی 13 مگاپیکسلی و باتری 2400 میلی‌آمپری سایر مشخصات اچ‌تی‌سی دیزایر Eye را تشکیل می‌دهند.

حدود قیمت: 900.000 تومان

چرا بخریم؟ اسپیکرهای استریو بدنه خوش ساخت دوربین سلفی فوق‌العاده شارژدهی مناسب باتری نمایشگر باکیفیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار چرا نخریم؟ سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید کیت‌کت کیفیت متوسط دوربین اصلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین گوشی‌های ضد آبی که می‌توانید در ایران بخرید (به‌روزرسانی 1395/12/11)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..