تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر برانکو در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی|مهره شانس ایوانکوویچ در امارات+عکس

تاریخ نشر : چهارشنبه 11 اسفند 1395 مشاهده : 82 سایر اخبار ورزشی RSS

پسر برانکو از نزدیک مسابقه الوحده امارات و پرسپولیس را تماشا کرد.

پسر برانکو در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی

پسر برانكو یكی از تماشاگران مسابقه پرسپولیس مقابل الوحده در امارات بود. او به امارات رفته بود تا ضمن دیدار پدرش، مسابقه پرسپولیس را هم ببیند.گفتنی است پا قدم پسر برانکو برای پدرش بسیار خوش یمن است و او در دربی ۸۲ هم که پرسپولیس ۴ گل وارد دروزاه استقلال کرد، از نزدیک نظاره گر مسابقه در ورزشگاه آزادی بود. به نظر می رسد پا قدم پسر برانکو علاوه بر پیروزی تیم های پدرش، به زیبا و پر گل شدن بازی هم می افزاید.

پیش از این برانكو از این گفته بود كه حضور پسرش در ورزشگاه برای او شانس می‌آورد و واقعا هم این اتفاق رخ داد و پرسپولیس مسابقه‌ای كه 2-1 عقب بود را 3-2 برد.

 پسر برانکو

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

غافلگیری جالب برانکو توسط یک هوادار + عکس

عکسی زیبا از بهنوش بختیاری در کنار برانکو

حمله کارلوس کی روش به برانکو در نیمه شب!! + عکس

شعار و توهین سرخ‌ها علیه برانکو و بازیکنان پرسپولیس

دو پیشنهاد برانکو برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر برانکو در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی|مهره شانس ایوانکوویچ در امارات+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..