تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود 2400 آمبولانس به ناوگان آمبولانس کشور/ اعزام بیماران سکته مغزی به بخش SCU بیمارستان

ورود 2400 امبولانس به ناوگان آمبولانس کشور/ تجهیز scu زمینه ساز حمایت بیماران استروکبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران و در حاشیه نهمین کنگره بین‌المللی استروک که در کتابخانه ملی برگزار شد، اظهار داشت: سالیانه 100 هزار سکته مغزی در کشور ایران داریم و این عارضه دومین علت مرگ و میر در ایران است.
 
وی افزود: خوشبختانه برنامه گسترده وزارت بهداشت در این حوزه مشهود است و 55 بیمارستان در 25 شهر برای درمان گواه این مطلب است.
 

آقاجانی اظهار داشت: همانطور که بیماران با سکته قلبی به C.C.U انتقال و از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند، بیماران سکته مغزی نیز به واحدهای S.C.U منتقل می‌شوند تا از خدمات، دارو و درمان‌های نوین بهره‌مند شوند که در زمینه دارویی نیز وزارت بهداشت حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه استروک درمان دارد و با مراجعه بهنگام می‌توان از عوارض آن مصون بود.


وی افزایش فعالیت، کنترل وزن، قند، چربی خون و مصرف غذاهای کم نمک می‌تواند در کاهش ابتلا و عوارض ناشی از سکته‌های مغزی موثر باشد.

آقاجانی از پیشرفت جدی تکنسین اورژانس نورولوژیست‌ها،اعطای کد سما جهت انتقال سریع بیماران سکته مغزی و سایر اقدامات وزارت بهداشت در این حوزه خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود 2400 آمبولانس به ناوگان آمبولانس کشور/ اعزام بیماران سکته مغزی به بخش SCU بیمارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..