تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر پورابراهیمی به رئیس‌جمهور درباره عدم پرداخت تسهیلات بانکی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (11 اسفند 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد بی‌توجهی این وزارتخانه به اماکن زیارتی مناطق محروم تذکر داد.

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد عدم اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل به احسن کردن زمین‌های موقوفه رامشیر و عدم همکاری و سهل‌انگاری اداره اوقاف استان خوزستان تذکر داد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد علت افزایش دریافت مالیات زیاد از استان تهران چیست؟ 

سیده فاطمه حسینی، فاطمه سعید، فریده اولادقباد، سیده‌حمیده ذوالقدر، سیده‌حمیده زرآبادی، ناهید تاج‌الدین نمایندگان تهران،‌ قزوین و اصفهان به وزیر جهاد کشاورزی ضرورت رسیدگی عاجل به موضوع قاچاق پیاز زعفران به عنوان مهمترین محصول صادراتی کشاورزی و قاچاق خاک قائنات به عنوان خاستگاه ویژه و مطلوب از مبادی رسمی کشور را متذکر شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر صنعت لزوم توجه به آمایش سرزمینی در توسعه صنایع داخلی را متذکر شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به رئیس‌جمهور در مورد عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها در ماه آخر سال تذکر داد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌اباد غرب در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اقدام عاجل جهت جلوگیری از قاچاق خاک ایران به کشورهای جنوب خلیج فارس و اقدام حقوقی جهت جلوگیری از تغییر شرایط اقلیمی منطقه با احداث جزایر مصنوعی توسط برخی از همسایگان جنوبی ایران شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/NXDR6L



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر پورابراهیمی به رئیس‌جمهور درباره عدم پرداخت تسهیلات بانکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..