تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تنبیه دانش‌آموز مبتلا به آسم در آمل

برخی شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر کردند که تنبیه بدنی دانش آموز مبتلا به آسم در آمل، وی را روانه بیمارستان کرد.

برخی شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر کردند که تنبیه بدنی دانش آموز مبتلا به آسم در آمل، وی را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس ادعای این شبکه های اجتماعی که از صبح امروز در فضای مجازی منتشر شده است معلم مدرسه، این دانش‌آموز ۹ ساله مبتلا به آسم را در سرویس بهداشتی مدرسه زندانی کرد و ممانعت از خروج دانش آموز از مدرسه نیز سبب شکستگی دست و بستری شدن این کودک در بیمارستان شد.

عباس مرزبند رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: این دانش آموز پسر در حال خروج بی موقع از مدرسه بود که معلم، درب مدرسه را برای ممانعت از خروج می بندد و دست کودک لای درب گیر می کند.

وی با بیان اینکه کودک به دلیل شکستگی دست به بیمارستان منتقل می شود، افزود: حبس این دانش آموز در سرویس بهداشتی و تنبیه بدنی وی نیاز به بررسی بیشتر موضوع دارد که قرار است امروز در جلسه ای با حضور خانواده این دانش آموز و مدیر مدرسه جزییات این اتفاق بیشتر بررسی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تنبیه دانش‌آموز مبتلا به آسم در آمل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..