تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربیات بلاگر محجبه از گردشگری در فضای اسلام‌هراسی

گروه بین‌الملل: «إسراء الهمل»، گردشگر و بلاگر مسلمان اجازه نمی‌دهد که تعصبات ضداسلامی مانع از کاوشگری او با حجاب اسلامی در جهان شود.

تجربیات بلاگر محجبه از گردشگری در فضای اسلام‌هراسی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه ایندیپندنت، این گردشگر مسلمان که اهل عربستان است، می‌گوید: وقتی شما با حجاب سفر می‌کنید، نماد تصویری اسلام محسوب می‌شوید.

وی گفت: وقتی حجاب دارید، مجبور هستید بسیار بهتر از خودتان رفتار کنید تا پیام خوبی را برسانید و این مسئله گاهی بسیار طاقت‌فرسا می‌شود.

إسراء الهمل وبلاگ‌نویسی است که طی 7 سال گذشته در بریتانیا زندگی کرده و تجربیات خود را از سفر به کشورهای اسلامی و غیراسلامی در وبلاگ DesignerEsra.com قرار می‌دهد.

اما به خاطر تنش‌های سیاسی موجود، احساس می‌کند که به عنوان نماینده همه مسلمانان تلقی می‌شود؛ چه بخواهد یا نخواهد.

وی می‌گوید که همیشه به خاطر مسلمان بودن مجبور است که مقصد خود را به‌گونه‌ای انتخاب کند که غیرمسلمانان آن مشکلات را ندارند.

در سفر به برخی کشورها او مجبور است که کلاه یا پوشش‌هایی را انتخاب کند که مشخص نباشد، مسلمان است.

وی می‌گوید: «سفر به چند کشور هراس‌آور بود، اما مانع من نشد. یکی از آن‌ها فرانسه بود که فکر می‌کردم به خاطر حملات اخیر منصوب به داعش، فضای مناسبی نداشته باشد اما پس از گذشت یک روز متوجه شدم که چنین نیست و مردم بسیار عادی رفتار می‌کنند و به من لبخند نیز می‌زنند. آمریکا و روسیه نیز همینطور بودند».

الهمل 21 کشور را دیده و به ایران، اسپانیا، سریلانکا، نروژ، کرواسی و قطر هم به تنهایی سفر کرده است.

وی در وبلاگ خود، بخش‌هایی را نیز به تصاویر اماکن دیدنی ایران اختصاص داده و در آخرین قسمت آن نوشته است: «بعد از همه مجموعه‌ عکس‌های ایران، فکر می‌کنم کاملاً متقاعد شده‌اید که از این کشور دیدن کنید اگر نه، فکر می‌کنم این عکس‌ها شما را متقاعد کنند. البته این عکس‌ها حق مطلب را ادا نمی‌کنند و از نزدیک دیدن چیز دیگری است».

ایران

ایران

ایران

ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربیات بلاگر محجبه از گردشگری در فضای اسلام‌هراسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..