تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت کشتی گیران کردستانی به اردوی تیم ملی

3 کُشتی گیر آزادکار کُردستانی، با دعوت کادر فنی فدراسیون به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، مُدیرکل اداره ورزش و جوانان کُردستان گفت: سرمربی تیم ملی بزرگسالان کُشتی آزاد کشور، 40 ورزشکار را در 8 وزن به این مرحله از اردو فراخواند.دعوت کشتی گیران کردستانی به اردوی تیم ملی

حامد جولایی افزود: کادر فنی، سه کُشتی گیر آزادکار کُردستانی راهم به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت کرده است.

به گفته وی، سیاوش احمدزاده، سعید صالحی و محمّد زارعی به ترتیب در اوزان 65، 70 و 74 کیلوگرم در این اردو زیر نظر کادر فنی به تمرینات آمادگی می پردازند.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای 20 تا 27 اسفندماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت کشتی گیران کردستانی به اردوی تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..