تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب اما واقعی/ اینتر با کونته به توافق رسید

مطبوعات ایتالیایی از توافق سرمربی چلسی و نراتزوری برای فصل آینده خبر دادند.
به گزارش کاپ، توتواسپرت گزارش داده که گروه سانینگ، مالک اینتر، به سرمربی چلسی پیشنهاد وسوسه کننده سالی 15 میلیون یورو دستمزد را داده است. سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس هم نتوانسته مقابل 11 میلیون یورو در سال افزایش دستمزد مقاومت کند به این پیشنهاد پاسخ مثبت داده است. گفته می شود این روزها نمایندگان قانونی شرکت سانینگ با رومان آبراموویچ در مذاکره هستند تا بر سر رقم فسخ قرارداد این مربی هم به توافق برسند. کونته در این فصل کاری کرده که تا اینجای کار چلسی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باشد. اینتر هم در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ ایتالیا در رده ششم قرار دارد و تا رتبه سوم 6 امتیاز فاصله دارد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب اما واقعی/ اینتر با کونته به توافق رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..