تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واشنگتن پست: سخنرانی ترامپ در کنگره باعث شرمندگی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در گزارشی با محور سخنرانی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مقابل قانونگذاران کنگره این کشور، نوشت که این سخنرانی بیشتر شبیه یک نطق سیاسی بود و اگرچه ترامپ در این سخنرانی آرام بود و حرکات بدن خود را بیشتر کنترل کرد و حمله ای به رسانه ها نداشت، اما با این حال این سخنرانی بی محتوا و باعث شرمندگی بود.

بر اساس این گزارش، سخنرانی ترامپ موردی برای تحسین نداشت و کاملا تهی از محتوا و مفهوم بود و به نظر می رسد ترامپ با بیان جملاتی از این قبیل که " از حالا به بعد آمریکا با آرزوهای ما قدرتمند می شود و نه اینکه تحت فشار ترس های ما قرار بگیرد"، تلاش کرد تا مدت زمان سخنرانی خود طولانی کند و به یک بازه زمانی قابل قبول برساند.

واشنگتن پست با اشاره به اینکه بدیهی است که ترامپ واقعا به شخصی با استعداد نوشتن متن سخنرانی ریاست جمهوری نیاز دارد، نوشت 40 روز از آغاز کار ترامپ در کاخ سفید می گذرد اما اینطور به نظر می رسد که او همچنان در حال ایراد نطق های سیاسی است و جای افسوس دارد که ترامپ در زمینه سیاست های مربوط به مراقبت های بهداشتی آمریکا، تا حد زیادی به تکرار وعده های زمان رقابت های انتخاباتی اش پرداخت و گفت که از کنگره می خواهد طرح اوباماکر را لغو کند ولی هیچ اشاره ای به چگونگی انجام این کار نکرد و مشخص بود که ترامپ هیچ ایده ای برای این کار ندارد.

ترامپ که خواستار لغو بیمه اوباماکر شد، در سخنرانی خود نگفت که آیا مردم می توانند بدون دریافت کمک مالی دولت از طریق طرح اوباماکر، بیمه معادل بخرند یا خیر.

واشنگتن پست نوشت بی محتوایی سخنان ترامپ در زمینه مالیات خنده دار بود. ترامپ گفت که تیم اقتصادی او در حال طراحی اصلاحات مالیاتی تاریخی هستند که این اصلاحات می توانند نرخ مالیاتی شرکت های آمریکایی را کم کنند تا این شرکت ها رونق پیدا کنند.

ترامپ گفت که در عین حال دولت او درصدد کاهش های مالیاتی گسترده برای قشر متوسط مردم آمریکا است اما نگفت که تامین بودجه این اهداف به چه صورت است. ترامپ نگفت که آیا ثروتمندان آمریکایی نیز شامل معافیت های مالیاتی می شوند یا خیر.

این روزنامه آمریکایی نوشت که تردیدی نیست که کسی که دنبال جزئیات واقعی از موضوعات سیاسی دولت جدید آمریکا بود، با شنیدن سخنرانی ترامپ در کنگره ناامید شد و موضوع انتقادآمیز تر در این سخنرانی این بود که اعضای جمهوریخواه کنگره آمریکا نیز هیچ درکی از ایده جایگزین ترامپ برای طرح اوباماکر ندارند و این بدین معناست که جمهوریخواهان هم حزبی ترامپ در حال حرکتی کورکورانه هستند و چقدر عجیب است که کاخ سفید هیچ اشاره ای به مهم ترین جنبه های دستور کار خود نمی کند چه برسد به اینکه روند تحقق این امور را بیان کند.

واشنگتن پست در پایان گزارش خود نوشت که ترامپ با به کار بردن جملات بی خردانه و فاقد شعور در سخنرانی خود جایی برای مقصر نشان دادن دموکرات ها و جمهوریخواهان باقی نگذاشت.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واشنگتن پست: سخنرانی ترامپ در کنگره باعث شرمندگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..