تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۴۹۳ میلیون ریال کالای قاچاق از یک باربری در زاهدان

محمد حسین اشرفی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مأمورین انتظامی شهرستان زاهدان در بازرسی از یک باربری مقادیری کالای قاچاق شامل ۲۰۰ عدد بلندگو، ۱۲۰ عدد باند و ۲۴۰ دستگاه کنسول بازی به ارزش ۴۹۳ میلیون ریال مشکوک به قاچاق کشف کردند.

وی افزود: پس از تحویل کالاها به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به استعلامات انجام شده و گزارش ضابطین تخلف را محرز دانسته و متهم را به میزان ۴۹۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم کرد. 

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در ادامه از صدور رأی پرونده قاچاق ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت : مأمورین پلیس اطلاعات به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در زاهدان مشکوک و در بازرسی انجام شده مقدار ۲۰ هزار لیتر گازوئیل کشف شد.  

وی افزود: پس از تحویل این میزان سوخت به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت که با توجه به اقرار صریح متهم،  شعبه  تخلف را محرز دانست و متخلف را از حیث مباشرت در قاچاق سوخت علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه به میزان ۳۶۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۴۹۳ میلیون ریال کالای قاچاق از یک باربری در زاهدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..