تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح نظارت بر اصناف ویژه نوروز در جهرم

محمد دانش نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در طرح نظارتی امسال سعی داریم، تمام گروه های صنفی، به ویژه واحدهایی که بیشترین تقاضا را در این ایام دارند پوشش داده شود.

وی افزود: در این میان واحدهایی مانند پوشاک، اغذیه فروشان، کیف و کفش، خودرو و غیره بیشتر در این طرح مورد توجه قرار می گیرند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم هدف از اجرایی این طرح را نظارت بیشتر و موثرتر بر اصناف دانست و بیان کرد: دراین طرح سعی شده بیشتر بازرسی ها در قالب گشت مشترک و با حضور نمایندگانی از فرمانداری ویژه، تعزیرات حکومتی، واحد اماکن نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان شهرستان جهرم انجام شود. وی ادامه داد: همچنین سایر بخش های تابعه شهرستان جهرم و مجتمع های رفاهی و بین راهی نیز مشمول این طرح می شوند.

دانش نیا با اشاره به اینکه در قالب طرح نظارت نوروزی ضمن تذکر به واحدهای صنفی، متخلفان نیز شناسایی و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شوند، عنوان کرد: شروع گشت های مشترک تشدید نظارت بر واحدهای صنفی از ۱۵ اسفند تا۱۵ فروردین به صورت فشرده و در قالب چندین گروه انجام می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: از مردم تقاضا می شود در صورت مشاهده تخلفات صنفی با شماره های ۵۴۴۴۹۶۰۰ – ۵۴۲۳۰۰۴۹ و یا ۱۲۴ تماس گرفته و در صورت داشتن انتقاد و پیشنهاد در زمینه برگزاری هر چه بهتر گشت های مشترک و نظارت موثر بر بازار به مناسبت نوروز ۹۶ با شماره تلفن ۵۴۲۳۰۶۹۸ تماس حاصل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح نظارت بر اصناف ویژه نوروز در جهرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..