تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی بازی‌های نینتندو سوییچ از دو حالت دستی و تلویزیون پشتیبانی نخواهند کرد

برخی بازی‌های نینتندو سوییچ از دو حالت دستی و تلویزیون پشتیبانی نخواهند کرد

بخش قابل توجهی از بازاریابی نینتندو (Nintendo) برای کنسول نینتندو سوییچ برروی قابلیت اتصال این کنسول به تلویزیون متمرکز شده است. کاربران می‌توانند به دلخواه، بازی مورد نظر را در حالت دستی یا تلویزیون انجام دهند اما حالت تلویزیون برای همه بازی‌ها اعمال نمی‌شود. در ادامه خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

همانطور که در تصویر زیر مشاهده کنید، هنگامی که نینتندو سوییچ در جایگاه مخصوص قرار گیرد، صفحه لمسی از دسترس خارج می‌شود. این جایگاه، کنسول را به یک صفحه نمایش خارجی متصل می‌کند. 

 

Switch Stand

 

با این حال، نسخه نینتندو سوییچ بازی Voez تنها در حالت لمسی قابل بازی خواهد بود و قابلیت بازی در صفحه تلویزیون وجود نخواهد داشت. این اعلامیه توسط وبسایت رسمی این بازی در بخش سوالات متداول اطلاع رسانی شد.

 

در هنگام رونمایی این کنسول در سال قبل، نینتندو دررابطه با وجود صفحه لمسی چیزی اعلام نکرد. پس از این که وجود صفحه لمسی در این کنسول مشخص شد، اطلاعاتی درباره قابلیت‌های عناوینی که به صفحه لمسی نیاز دارند انتشار نیافت. همچنین هنوز معلوم نیست که آیا بازی‌سازان می‌توانند بازی‌های خود را تنها برای حالت تلویزیون منتشر کنند یا خیر. 

 

در حال حاضر، عناوینی که تنها از قابلیت دستی نینتندو سوییچ پشتیبانی می‌کنند در خارج از ژاپن موجود نخواهند بود. بازی Voez نیز همزمان با عرضه این کنسول، منتشر خواهد شد اما هنوز تاریخ عرضه جهانی آن مشخص نیست.

 

تصاویری از بازی Voez را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

 

Voez 1 Voez 2 Voez 3 Voez 4 Voez 5 Voez 6 Voez 7
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی بازی‌های نینتندو سوییچ از دو حالت دستی و تلویزیون پشتیبانی نخواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..