تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل پتنت آیفونی را ثبت کرد که نمایشگر آن نقش سنسور اثر انگشت را ایفا می‌کند

اپل پتنت آیفونی را ثبت کرد که نمایشگر آن نقش سنسور اثر انگشت را ایفا می‌کند

یکی از مهم‌ترین شایعات این روزهای دنیای فناوری این است شرکت اپل قصد دارد دکمه هوم را از آیفون سال 2017 خود حذف کند. پس از حذف دکمه هوم فیزیکی، اپل برای تامین امنتیت کاربران خود از یک اسکنر لیزری سه بعدی در پنل جلویی گوشی خود استفاده خواهند کرد، اسکنری که بخشی از یک سیستم تشخیص چهره است و می‌تواند چهره افراد را اسکن کند. اگر این شایعات صحت داشته باشند، آیفون امسال اپل با تحولی اساسی همراه خواهد بود. با تک شات همراه باشید.

مشخص نیست که این اخبار به حقیقت تبدیل می‌شوند یا نه، اما پیش از این روی کار آمدن این شایعات، یکی دیگر از اخبار ضد و نقیضی که سراسر وب را پر کرده بود، تلاش اپل برای بکارگیری یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر آیفون و به این ترتیب خلاص شدن از دکمه هوم و حفظ امنیت بیومتریک بود. اکنون پتنت جدیدی کشف شده که نشا می‌دهد اپل هنوز هم استفاده از چنین طرحی را برای محصولات آتی خود در سر دارد.

در این پتنت شرح داده شده که سنسور اثر انگشت چطور می‌تواند زیر نمایشگر گوشی پنهان شود به این ترتیب در حالت تئوری آنچه اتفاق می افتد این است که کل نمایشگر گوشی می‌تواند نقش سنسور اثرانگشت را ایفا کند و کاربران می‌توانند برای تایید هویت خود تمامی بخش‌های نمایشگر گوشی را لمس کنند. در این پتنت شرح داده شده که این طراحی چگونه می‌تواند در مقایسه با سیستم‌های فعلی، اثربخشی بیشتری داشته باشد.

یکی از دلایل افزایش اثربخشی با استفاده از این طراحی جدید اسن است که فرآیند تایید هویت کاربران حین استفاده عادی از گوشی به صورت خودکار انجام خواهد شد، در حالی که در طراحی‌های فعلی کاربران باید انگشت خود را روی سنسور جداگانه‌ای قرار دهد که می‌تواند در برخی موارد فرآیند آزاردهنده‌ای باشد. البته نمی‌توان مطمئن بود که اپل در آیفون 2017 خود از این سیستم جدید استفاده کند اما واضح است که اپل بکارگیری چنین سنسوری را در دستور کار خود دارد زیرا این اولین بار نیست که شاهد ثبت چنین پتنتی هستیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل پتنت آیفونی را ثبت کرد که نمایشگر آن نقش سنسور اثر انگشت را ایفا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..