تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Middle Earth: Shadow Of War یک عنوان Xbox Play Anywhere خواهد بود

بازی Middle Earth: Shadow Of War یک عنوان Xbox Play Anywhere خواهد بود

بازی Middle Earth: Shadow Of War از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد، یعنی شما با خرید یکی از نسخه‌های ویندوز یا ایکس‌باکس وان، می‌توانید به نسخه دیگر به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. برای جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

پس از اطلاعات لیک شده توسط یک فروشگاه از دنباله بازی Middle Earth: Shadow Of Mordor، کمپانی برادران وانر به صورت رسمی با انتشار یک تریلر از بازی Middle Earth: Shadow Of War رونمایی کرد.

 

کمپانی برادران وانر فعلا همزمان با رونمایی از بازی، تنها یک سری اطلاعات اولیه را در اختیار ما قرار دادند و هنوز باید برای بدست آوردن یک سری اطلاعات تکمیلی از قبیل، زمان عرضه و جزئیات پیش‌خرید صبر کنیم.

 

اما مشخص شده که Middle Earth: Shadow Of War یک بازی Xbox Play Anywhere خواهد بود و به این معناست که شما با خرید یکی از نسخه‌های ایکس‌باکس وان و یا ویندوز این اثر می‌توانید به نسخه دیگر به صورت رایگان دست پیدا کنید. همچنین شما با این قابلیت می‌توانید به سیوها و اچیومنت‌های ذخیره شده در نسخه دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

 

این فعلا تنها امتیاز درنظر گرفته شده برای خریداران نسخه دیجیتالی بازی در کنسول ایکس‌باکس وان است و خرده‌فروشان هیچ‌گونه قابلیت خاصی برای خریداران نسخه فیزیکی بازی اعلام نکرده‌اند.

 

باید بگوییم که Middle Earth: Shadow Of War اولین بازی نیست که برای همه پلتفرم‌ها عرضه می‌شود و از قابلیت Xbox Play Anywhere بهره می‌برد، بلکه قبل از این Resident Evil 7 اولین بازی بود که در انحصار مایکروسافت نبود و از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Middle Earth: Shadow Of War یک عنوان Xbox Play Anywhere خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..