تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنسور اثر انگشت پرچمدار جدید بلک بری درون دکمه اسپیس کیبورد آن قرار گرفته است

سنسور اثر انگشت پرچمدار جدید بلک بری درون دکمه اسپیس کیبورد آن قرار گرفته است

بلک بری شنبه هفته جاری از گوشی هوشمند جدیدی به نام KEYone رونمایی کرد، این محصول مانند بسیاری از گوشی‌های بلک بری دارای یک کیبورد فیزیکی است البته این کیبورد از یک کیبورد معمولی مخصوص تایپ فراتر است و عملکردی شبیه به یک پد کنترل حساس به لمس را دارد که کا را ایمیل‌ها و متن‌های طولانی را راحت می‌کند. اکنون مشخص شده این کیبورد می‌تواند در نقش سنسور اثر انگشت نیز مورد استفاده قرار گیرد. با تک شات همراه باشید.

یکی از خلاقانه ترین مشخصات بلک بری KEYone قرار دادن سنسور اثر انگشت در دکمه Space کیبورد فیزیکی این گوشی است. این اولین باری است که یک سنسور بیومتریک درون کیبورد فیزیکی QWERTY یک گوشی هوشمند تعبیه شده است. البته یکی از دلایل این موضوع این است که این روزها کمتر گوشی هوشمند به کیبورد فیزیکی مجهز می‌شود.

سنسور اثر انگشت منحصر به فرد بلک بری KEYone توسط شرکتی به نام Card AB طراحی شده است Fingerprint Cards AB برای طراحی این سنسور به تیم سخت افزار بلک بری همکاری کرده است. به گفته مدیرعامل Fingerprint Cards AB، در دنیایی که گوشی‌های هوشمند بسیار شبیه به هم طراحی می‌شوند، Keyone به بهره مندی از قابلیت‌های مختلف منحصر به فرد از جمله سنسور اثرانگشت لمسی در دکمه اسپیس کیبورد، از سایر محصولات متمایز شده است.

پس از DTEK60، بلک بری KEYone دومین گوشی هوشمند برند بلک بری است که به سنسور اثر انگشت مجهز شده است. بلک بری مدعی است که سنسور FPC1145 بکار گرفته شده در KEYone یک سنسور اثرانگشت انقلابی و قدرتمند است که کاربران می‌توانند با دست خیس هم از آن استفاده کنند.

از دیگر مشخصات کلی بلک بری KEYone می توانیم به نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 1080p، تراشه اسنپدراگون 625 و باتری 3505 میلی آمپر ساعت اشاره کنی. این گوشی از آوریل با قیمت 549 دلار و تنها در رنگ مشکی روانه بازار خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنسور اثر انگشت پرچمدار جدید بلک بری درون دکمه اسپیس کیبورد آن قرار گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..