تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندان ری به استقبال هفته زمین پاک رفتند

نمایشگاه آثار هنرآموزان رشته های پوستر، نقاشی، حجم و عکس همزمان با هفته زمین پاک از 10 تا 17 اسفند در شهرستان ری برپا می شود.

به گزارشخبرگزاری صداوسیما ، در این نمایشگاه آثاری از 50 هنرجوی رشته پوستر، نقاشی، حجم و عکس با موضوع طبیعت به نمایش درخواهد آمد.موضوعات آثار ارائه شده در این نمایش بحران آب، بحران زباله، آلودگی هوا، بحران انقراض نسل جانوران، خشکسالی، گرمایش زمین، تهدید غذایی و از بین رفتن خاک است.علاقه مندان برای تماشای آثار این نمایشگاه می توانند از 10 تا 17 اسفند بین ساعت 9 تا 19به مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز شهرری مراجعه کنند.نمایشگاه هنرهای تجسمی هفته زمین با شعار «زمین را دوست بداریم» به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ها استان تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ری و دبیرخانه راهبردی هنرهای تجسمی و نمایشی برگزار می شود. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندان ری به استقبال هفته زمین پاک رفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..