تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد با سدمعبر کنندگان در ارومیه تشدید می‌شود

ساعت: 11:20 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1051953

معاون خدمات‌شهری شهرداری ارومیه گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و به‌منظور رفاه شهروندان و تردد بهتر در معابر عمومی و سطح خیابان‌ها رفع سد معبر از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری ارومیه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهرداد سلامتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز ، با توجه به در پیش بودن ایام نوروز درباره فعالیت بساط‌گستران و سد‌معبر کنندگان شب عید اظهار داشت: این معاونت از تیر ماه در راستای ساماندهی معابر شهری و جلوگیری از پدیده سد معبر اقدامات خود را با راه‌اندازی بازارچه‌های روز و هفتگی در سطح شهر آغاز کرده است.

وی در خصوص فعالیت دست فروشان خیابان‌ها ، بخصوص در هسته مرکزی شهر و اغلب در ساعت‌های پرترافیک که باعث اختلال در معابر و مشکلات برای شهروندان می‌شوند، افزود: بله درست است و ما نمی‌گوییم صد در صد اما در مقایسه با گذشته به نسبت وضعیت موجود بهتر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه افزود: با این حال سعی می‌کنیم با کنترل وضع موجود میزان سد معبر را به حداقل برسانیم و موجبات رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنیم.

سلامتی با بیان اینکه درحال حاضر در 80 نقطه شهر ارومیه بازارچه‌های روز و هفتگی برپا است خاطرنشان کرد: این بازارچه‌ها قبلا برای فروش میوه معین شده بود اما الان با چند منظوره‌کردن آن‌ها سعی شده تا نیازهای شهروندان در شهرک‌های اقماری به سایر کالاهای مورد نیاز نیز فراهم شود.

وی سامانه ارتباطی 1000441137 را برای ثبت نظرات و درخواست‌های شهروندان اعلام کرد و اظهار داشت: روند رسیدگی به این‌صورت است که پس از ثبت درخواست همشهریان و رسیدن پیام به دست کاربر مربوطه پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد و نتیجه توسط پیامک به اطلاع شهروندان می‌رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد با سدمعبر کنندگان در ارومیه تشدید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..