تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدم، رئیس امور منابع آب میاندوآب شد

ساعت: 11:20 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1051963

مهدی علی اقدم در مراسمی به عنوان رئیس جدید اداره امور منابع آب شهرستان میاندوآب منصوب و معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، مراسم تودیع اکبر مصور و معارفه مهدی علی اقدم صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در دفتر فرماندار میاندوآب برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح یادبودی از زحمات سه ساله مصور در دوران مسئولیت تقدیر و تشکر و مهدی علی اقدم به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

هم چنین در مراسم دیگری، اقدم به عنوان مسئول جدید اداره امور آب میاندوآب به کارکنان این اداره معرفی شد.

مصور از شهریور سال 93 ریاست اداره امور منابع میاندوآب را عهده دار بود که بر اساس شنیده ها اکنون با تودیع، به ارومیه و شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی نقل مکان می کند و مهدی علی اقدام نیز  قبل از انتصاب به این مسئولیت به عنوان مدیریت اداره منابع آب شاهین دژ را بر عهده داشته است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدم، رئیس امور منابع آب میاندوآب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..