تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۳ آموزشگاه برای اسکان نوروزی ۹۶ تجهیز می شود

ساعت: 11:25 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1051513

عباس رجب پور مدیر آموزش و پرورش فومن و رئیس ستاد اسکان نوروزی صبح امروز در جلسه ستاد اسکان اظهار کرد:84 کلاس درس در قالب 13 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در فومن تجهیز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ عباس رجب پور مدیر آموزش و پرورش فومن و رئیس ستاد اسکان نوروزی صبح امروز در جلسه ستاد اسکان اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش فومن همه‌ ساله در ایام عید نوروزی پذیرای همکاران فرهنگی و همچنین مسافران نوروزی برای اسکان است.

وی افزود: امسال با تجهیز ویژه و مناسب مدارس سعی بر این داریم که ماندگاری مسافر درشهرستان را افزایش دهیم چراکه ماندگاری بیشتر مسافر و گردشگر برای توسعه اقتصادی شهرستان مفید و مؤثر است و می‌تواند به اقتصاد مردم کمک شایانی داشته باشد.

مدیر آموزش‌ و پرورش فومن تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان فومن از مناطق گردشگری همچون شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان و..... برخوردار است و یکی از قطب های گردشگری استان گیلان محسوب می باشد، ستاد اسکان با تمامی امکانات موجود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهد بود.

وی از آماده شدن 84 کلاس درس در قالب 13 آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از این مدارس 25 کلاس در گروه (الف) و 59 کلاس در گروه (ب) و همچنین اردوگاه شهید مطهری و خانه معلم ماسوله برای مسافران نوروزی آماده‌ خواهد شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۳ آموزشگاه برای اسکان نوروزی ۹۶ تجهیز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..