تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بهترین کاستوم‌ رام‌ها برای گوشی شما (این هفته: گلکسی نوت 5)

بعد از گذشت چند هفته از معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی‌های مختلف و استقبال شما کاربران، تصمیم گرفتیم تا این سری مطالب را همچنان ادامه دهیم. این هفته بر اساس درخواست شما کاربران، سراغ آخرین سری نوت تولید شده توسط سامسونگ رفته‌ایم. گلکسی نوت 5 یکی از موفق‌ترین تلفن‌های هوشمند معرفی شده توسط سامسونگ در سال 2015 بود که همچنان محبوبیت زیادی در بازار دارد. همراه ما با معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گلکسی نوت 5 باشید.

کاستوم رام NN

همان طور که می‌دانید مشکلاتی که برای نوت 7 به‌وجود آمد باعث شد تا این گوشی به سرعت از دسترس کاربران خارج شود و در همان ابتدای عرضه، به سرعت جمع آوری شد. همین موضوع باعث گردید تا دارندگان نسل قدیمی‌تر نوت، یعنی دارندگان نوت 5 با همین مدل سر کنند. با کاستوم رام NN شما می‌توانید به راحتی نوت 7 را در کالبد نوت 5 خود داشته باشید. این کاستوم رام تازه‌ترین رابط کاربری سامسونگ همراه با آخرین نسخه از اندروید را در اختیار قرار می‌دهد. امکاناتی فوق‌العاده به همراه بهبود‌های فراوان در عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری از مشخصات اصلی این رام هستند.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام NN به شرح زیر است:

بر پایه اندروید نوقا و رام رسمی سامسونگ برای نوت 7 شخصی‌ سازی‌های بیشتر در بخش‌های مختلف بهبود عملکرد پردازشی دستگاه بهبود قدرت باتری پورت شدن تمامی اپلیکیشن‌های نوت 7 به نوت 5

رام NN را می‌توانید از طریق این لینک برای گلکسی نوت 5 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی با رام اطمینان پیدا کنید. ( این رام با مدل‌های SM-N920C+G+I+K+L+S هماهنگ است؛ اما باز هم دقت کنید.)

کاستوم رام MIUI 8

فکرش را بکنید، رام زیبای MIUI با آن رابط کاربری حرفه‌ای را بر روی نوت 5 با نمایشگر امولد پر زرق‌و‌برق داشته باشید. دیگر چه می‌خواهید؟ این کاستوم رام حرفه‌ای بر پایه اندروید 6 بوده و قابلیت‌های کاربردی زیادی دارد. عملکرد فوق‌العاده باتری و رابط پرسرعت آن، دو ویژگی شاخص این کاستوم رام هستند. البته دقت کنید اپلیکیشن‌های مخصوص سری نوت که برای یادداشت‌ برداری استفاده می‌شوند، در این کاستوم رام وجود ندارند.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام MIUI 8 به شرح زیر است:

بر پایه اندروید 6 عملکرد فوق‌العاده خوب باتری قابلیت‌های مختلف در رابط کاربری ظاهری بسیار زیبا و عالی بهبود سرعت کلی دستگاه

رام MIUI 8 را می‌توانید از طریق این لینک برای گلکسی نوت 5 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی با رام اطمینان پیدا کنید.

کاستوم رام Resurrection Remix

خوشبختانه قدرت‌مندی تیم سازنده Resurrection Remix باعث شده تا شاهد این رام حرفه‌ای و محبوب برای اکثر تلفن‌های هوشمند اندرویدی از جمله نوت 5 باشیم. ثبات عالی، بهبود عملکرد کلی دستگاه و عمر باتری بهتر سه اصل اساسی در این کاستوم رام برای نوت 5 هستند. Resurrection Remix بر پایه اندروید نوقا بوده و توانایی دریافت آپدیت به صورت OTA هم دارد.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام MIUI 8 به شرح زیر است:

برپایه اندروید 7.1 موجود بودن تمامی قابلیت‌های موجود در اندروید نوقا شخصی‌ سازی‌های فراوان، حتی در ریزترین بخش‌ها بهبود عملکرد پردازشی و باتری ثباتی عالی و توانایی دریافت آپدیت OTA

رام Resurrection Remix را می‌توانید از طریق این لینک برای گلکسی نوت 5 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی با رام اطمینان پیدا کنید.

تمامی کاستوم رام‌های معرفی شده برای گوشی‌های مختلف را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید. اگر تا به امروز بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی شما را معرفی نکرده‌ایم، نام و مدل آن را در بخش دیدگاه‌ها بیان کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بهترین کاستوم‌ رام‌ها برای گوشی شما (این هفته: گلکسی نوت 5)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..