تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعمتی: کسب عنوان بهترین کماندار سال اثبات قدرت و شجاعت بانوی ایرانی است

نعمتی: کسب عنوان بهترین کماندار سال اثبات قدرت و شجاعت بانوی ایرانی است.به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نعمتی در حاشیه مراسم سالگرد شهید گمنام در فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: امروز وظیفه من بود که در این مراسم شرکت کنم چرا که امنیت و آرامش مان را مدیون خون پاک شهدا هستیم و شرکت در این مراسم برای من آرامش بخش است.

وی درباره انتخابش به عنوان بهترین کماندار سال جهان عنوان کرد: این افتخار تنها برای من نیست و متعلق به کل مردم کشورم به خصوص جامعه ورزش بانوان است وقتی اسم یک بانوی ایرانی در صدر قله های موفقیت جهان می درخشد نشانه قدرت و شجاعت یک خانم ایرانی در جهان است.

دارنده مدال طلا پارالمپیک درباره مراسم تجلیل از مدال آوران گفت: یک مقدار این مراسم دیر برگزار شد اما خوشحالم که از قهرمانان تجلیل می شود.

وی در مورد مشکل حقوقی ورزشکاران بیان کرد: حقوق ورزشکاران از طریق صندوق حمایت از قهرمانان پرداخت می شود که در این مدت با تاخیر به دست ما رسیده است.

نعمتی درباره دریافت هدیه صد میلیونی خود افزود: هنوز این هدیه را دریافت نکردم و امیدوارم در این مدت فدراسیون تیر و کمان نیز این هدیه را به دست من برسانند.

بانوی کماندار کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: از هفته آینده تمریناتم را آغاز می کنم و امیدوارم بتوانم در مسابقات قهرمانی جهان در چین حضور پیدا کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعمتی: کسب عنوان بهترین کماندار سال اثبات قدرت و شجاعت بانوی ایرانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..