تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی تنها راه بازگشت مهاجم اخراجی به تمرینات پرسپولیس

اطرافیان برانکو می گویند به احتمال زیاد علیپور با عذرخواهی رسمی، مجوز بازگشت به تمرینات را دریافت خواهد کرد.

البته کار رضاییان برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس نسبت به علیپور سخت است چرا که وی بدون اجازه برانکو بعد از درگیری با مهاجم پرسپولیس به هتل محل اقامت پرسپولیس در دبی رفت و زمانی هم که متوجه شد در لیست 18 نفره قرار ندارد نسبت به تصمیم برانکو اعتراض کرد. 

حتی رضاییان بعد از اخراج هم قصد ماندن در دبی داشت تا بازی پرسپولیس و الوحده امارات از نزدیک مشاهده کند اما برانکو اجازه ماندن به وی را نداد. 

به هر حال برانکو از رضاییان به علت ترک تیم پرسپولیس در ابتدای فصل دلخور بود و درگیری این بازیکن با علیپور بر شدت عصبانیت برانکو افزود. 

وضعیت متفاوت رضاییان با دیگر پرسپولیسی ها در تیم ملی

زمانی که اعلام شد کی روش پرسپولیسی ها را دعوت کرده این شائبه بوجود آمد که وی تحت فشار راضی به این کار شده و احتمال دارد تنها به حضورشان بسنده کند و آنها را از ترکیب اصلی کنار بگذارد.

اتفاقی که با توجه به صحبت های سید جلال بعد از بازی مقابل الوحده احتمال وقوعش کم نیست.

بعید نیست که مرد پرتغالی به غیر از رضاییان (که با برانکو به طور جدی دچار مشکل است) سایر سرخپوشان پایتخت را که در بازیهای قبلی تیم ملی فیکس بودند مثل بیرانوند، حسینی و امیری را نیمکت نشین کند.

با توجه به اینکه کی روش در انگلیس به دنبال مدافع میانی جدید بوده و تاکید زیادی هم به ماندن سوشا مکانی در اروپا داشته است، نیمکت نشینی پرسپولیسی ها در تیم ملی دور از ذهن نیست. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی تنها راه بازگشت مهاجم اخراجی به تمرینات پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..