تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كريمى: وضعيت چشمی در جلسه شنبه مشخص مى شود

كريمى: وضعيت در جلسه روز شنبه مشخص مى شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه روزبه چشمى نتوانست قرارداد خود را با آبى پوشان به ثبت برساند بر همين اساس اين بازيكن با عقد قرارداد به مدت نيم فصل به تيم صبا پيوست اما با توجه به استعلام هاى صورت گرفته مشخص شد فهرست ١٨ نفره باشگاه صبا تكميل است و به اين ترتيب پيوستن چشمى به صبا منتفى شده است.با اين وجود قرار است مدير برنامه هاى اين بازيكن براى رسيدگى به وضعيت چشمى جلسه اى را با مسئولان استقلال برگزار كند.

كريمى مدير برنامه هاى چشمى در اين باره گفت: با توجه به صحبت هايى كه امروز صبح با افتخارى مدير عامل باشگاه داشتم قرار بر اين شد ظهر روز شنبه براى رسيدگى به وضعيت چشمى نشستى را برگزار كنيم و تصميمات لازم را درباره اين بازيكن در نظر بگيريم. در هر صورت مى توان گفت ٣ راه پيش روى چشمى باشد. اول اينكه قيد بازى كردن در تيم هاى ديگر را بزند و با تيم استقلال تمرين كند و يا اينكه براى ٦، ٧ بازى باقى مانده با تيم هاى ديگر وارد مذاكره شود و راه سوم اين است كه اين بازيكن به طور كلى يك قرارداد بلند مدت با تيم هاى ديگر منعقد كند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كريمى: وضعيت چشمی در جلسه شنبه مشخص مى شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..