تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم تحقق رابطه پدر و فرزندی بین انجمن‌های پزشکی و وزارت بهداشت/ کاهش 30 درصدی مصرف نمک راه‌ پیشگیری از سکته مغزی

لزوم تحقق رابطه پدر و فرزندی بین انجمن‌های پزشکی و وزارت بهداشت/ کاهش 30 درصدی مصرف نمک راه‌ پیشگیری از سکته مغزیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در نهمین کنگره بین‌المللی سکته مغزی ایران که در کتابخانه ملی ایران برگزار شد، با بیان اینکه وزارت بهداشت توانسته این افتخار را داشته باشد که از کمک انجمن استروک در درمان سکته‌های مغزی استفاده کند، گفت: در این دولت ما به خاطر کشورمان روی کار آمدیم و گرفتار کاری شدیم که بخشی از آن در حوزه سکته مغزی بود.

وی اظهار داشت: در طول 30 سال گذشته رابطه پدر و فرزندی بین انجمن‌ها و وزارت بهداشت حاصل نشد، انجمن‌ها به عنوان کارفرماهای علمی و پزشکی می‌توانستند رابطه پدری با مولودشان یعنی وزارت بهداشت داشته باشند از طرفی وزارت بهداشت نیز به عنوان حاکمیت و تولیت سلامت می‌توانست نگاه این چنینی داشته باشد که متأسفانه این امر محقق نشد.

هاشمی عنوان کرد: بخشی از مشکلات به دلیل سیاست‌زدگی و عدم کار تیمی اتفاق می‌افتد که به فرهنگ مردم بخصوص در بخش نخبگان بر‌می‌گردد، بخشی‌نگری، منفعت طلبی، خود‌محوری و خود‌بینی از دیگر مشکلات کشور و در حوزه سلامت است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه انجمن استروک و وزارت بهداشت با تعامل یکدیگر توانستند به مشکل مردم در این حوزه رسیدگی کنند، افزود: با این تعامل تلاش شد تا به استانداردهای منطقه‌ای در درمان سکته مغزی برسیم، اما ای کاش می‌شد گفت که با این تلاش‌ها به استاندارد‌های جهانی رسیده‌ایم.

وی افزود: باید به جای حاشیه‌پردازی به اصل و فلسفه حوزه پزشکی و سلامت یعنی خدمت و بهبود سلامت مردم توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم تحقق رابطه پدر و فرزندی بین انجمن‌های پزشکی و وزارت بهداشت/ کاهش 30 درصدی مصرف نمک راه‌ پیشگیری از سکته مغزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..