تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت جامعه روحانیت از گزینه نهایی جبهه مردمی

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به حمایت این تشکل از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان دبیرکل جامعه روحانیت در مجمع ملی جبهه مردمی نشان‌ روشنی از حمایت جامعه روحانیت مبارز از اقدام این جبهه بود.

مصباحی مقدم ادامه داد: البته درباره حمایت جامعه روحانیت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شورای مرکزی بحث و این مسئله جمع‌بندی شد و از این‌رو آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان دبیرکل در این مجمع شرکت کرد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما طبعاً با گزینه نهایی همراه هستیم افزود: ما بسیار امیدواریم که همه نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و با پیروی از امام(ره) و رهبر انقلاب به این حرکت بپیوندند.

وی تأکید کرد: کسانی که مایل هستند برای انتخابات کاندیدا شوند باید از طریق این جبهه و مکانیزم ورود کرده و شانس خود را به آزمون بگذارند.

مصباحی مقدم در پایان یادآور شد: ان‌شاءالله اگر چنین شود این امید بسیار روشن است که حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به نتیجه خوبی برسد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TYWLDL اخبار مرتبط اجماع بر روی نامزد اصلح جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضروری است95/12/11 - 12:43گزینه جمعیت جانبازان همان گزینه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است95/12/11 - 11:25اگر تمام اصولگرایان یک نفر را معرفی کردند امیدی به نتیجه انتخابات هست95/12/10 - 15:24



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت جامعه روحانیت از گزینه نهایی جبهه مردمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..