تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمن سازی خط لوله ده اینچ نفت خام در مسیرخط گچساران به شیراز

ایمن سازی خط لوله ده اینچ نفت خام در کیلومتر 54-53 به طول 200 متر در مسیرخط گچساران به شیراز انجام شد .

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس ، مهندس فرهاد یزدانی رئیس واحد تعمیرات خط منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به محل عبور لوله با شیب بالای 30 درجه در کیلومتر 54-53 (محدوده ی بعد از رودخانه زهره )، آب بردگی همه ساله ، عمق کم لوله و سنگی بودن محل ، ایمن سازی لوله نفت ، شامل تعویض پوشش و تعمیق ، در برنامه کاری شرکت قرار گرفت .

وی افزود: یکی از ویژگی های خاص این عملیات شیب تند محل عملیات و بافت صخره ای و گچی مسیر بود که با زیاد شدن آب بردگی های عمیق ، عملا امکان استقرار ماشین آلات سنگین را غیر ممکن کرده بود. لذا ابتدا بستر سازی توسط بلدوزر انجام شد و سپس عملیات با دو دستگاه بیل مکانیکی ادامه یافت که همزمان با حفاری ، بستر تردد نیز توسط نخاله های برداشته شده احداث می شد .

وی ادامه داد: دراین عملیات حدود 300 ساعت بیل مکانیکی و چکش هیدرولیکی ، 100 ساعت بلدوزر و 100 ساعت لودر برای حدود 600 متر مکعب خاک برداری ( عمدتا با استفاده از چکش هیدرولیکی) بکار گرفته شد تا علاوه بر ایمن سازی لوله ، مسیر دسترسی به خط نیز فراهم گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمن سازی خط لوله ده اینچ نفت خام در مسیرخط گچساران به شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..