تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص باغ های آستان قدس رضوی به اردوگاههای فرهنگی تربیتی

باغ های متعلق به آستان قدس رضوی در سراسر کشور با حفظ فضای مشجر به اردوگاههای فرهنگی و تربیتی ویژه جوانان و نوجوانان و تشکل های مردمی اختصاص می یاید.

به گزارش خبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صداوسیما، تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) اختصاص باغ های آستان قدس رضوی به اردوگاههای فرهنگی تربیتیدر باغ بیلدر طرقبه گفت: هیچ درختی از باغ های آستان قدس رضوی قطع نخواهد شد مگر اینکه توجیه کارشناسی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: باغ های آستان قدس رضوی در مشهد، کرمان، تهران و دیگر نقاط کشور باید به صورت باغ باقی بماند زیرا باغ ها شریان های تنفسی شهر هستند و با نابودی آنها مردم دچار مشکل خواهند شد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: به دنبال آن هستیم که به نام حضرت امام رضا (ع) جایگاهی برای معرفت افزایی و بصیرت افزایی جوانان ایجاد کنیم و فضای مفرح و با نشاط برای آنها به وجود آوریم.

مجتبی مختاری؛ مدیر موسسه جوانان آستان قدس رضوی هم گفت:‌ مجموعه اردوگاه امام رضا(ع) در باغ «بیلدر» منطقه طرقبه مشهد واقع شده و مساحت این مجموعه 214 هکتاری است و در حال حاضر 70 هکتار از این باغ در اختیار فضای اردوگاه قرار گرفته است.

مجتبی مختاری افزود: در وهله اول فراخوانی برای حضور تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در ایام نوروز داده شد و این اردوگاه در ایام نوروز پذیرای 4000 نفر از فعالان تشکل‌های فرهنگی خواهد بود.

او گفت: باتوجه به زیرساخت‌هایی که در اردوگاه امام رضا علیه السلام وجود دارد ما به دنبال این هستیم که بتوانیم سالیانه 80 هزار نفر را در این اردوگاه پذیرش کنیم.

در بخش دیگر این مراسم، یکی از فرماندهان تیپ فاطمیون، پوتین جامانده یکی از شهدای خان طومان را به تولیت آستان قدس رضوی اهداء کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص باغ های آستان قدس رضوی به اردوگاههای فرهنگی تربیتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..