تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فدراسیون فوتبال در انتظار اولتیماتوم بود؟

در زمانی که بسیاری لیست‌های متفاوتی برای کی‌روش می‌نوشتند و نام پرسپولیسی‌ها را در آن می‌گنجاندند یا خط می‌زدند؛ صدایی از فدراسیون‌نشین‌ها در نیامد.

به گزارش مشرق، داورزنی می‌گوید که نام پرسپولیسی‌ها در لیست جدید کی‌روش هست. این یعنی کوتاه آمدن سرمربی تیم ملی، آن هم بعد از آنکه عده‌ای مدعی شده بودند کی‌روش خواستار عذرخواهی برانکو شده و بی‌آنکه این مسئله از ذهن سرمربی تیم ملی گذشته باشد، برخی در صف موافقان و برخی نیز در زمره مخالفان قرار گرفتند. هرچند که برانکو بعد از حمایتی که از تیم ملی و سرمربی آن داشت، آنقدر گرفتار مشکلات تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و کشید افسار بازیکنان سرکش بود که فرصتی برای پرداختن به این موضوعات نداشت و چه بسا اگر در ایران بود، می‌شد برنامه‌ای ترتیب داد برای تحریک او علیه تیم ملی و ادامه جوی ناخوشایند که از مدت‌ها قبل و با برخی کارشکنی‌ها به راه افتاده بود و دود آن جز در چشم تیم ملی نمی‌رفت. آن هم در روزهای حساسی که باید همه روی حمایت از تیم ملی تمرکز کنند برای حضور پرقدرت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و گرفتن جواز دومین صعود پی‌در‌پی به این رقابت‌ها.

اما جالب‌تر از همه سکوت فدراسیون در تمام این مدت بود. در زمانی که بسیاری لیست‌های متفاوتی برای کی‌روش می‌نوشتند و نام پرسپولیسی‌ها را در آن می‌گنجاندند یا خط می‌زدند. نقل قول‌هایی از سرمربی تیم ملی که در سفر اروپا برای بررسی عملکرد شاگردانش است و یافتن دورگه‌های جدید به میان می‌آوردند و هیزم می‌زدند زیر آتشی که تازه به خاکستر تبدیل شده بود، اما در تمام این مدت، ‌صدایی از فدراسیون‌نشین‌ها در نیامد. نه برای تأیید و تکذیب نقل قول‌هایی که به کی‌روش منتسب می‌کردند و نه برای تشری که جو را آرام کرده و عده‌ای را که در این میان به دنبال موش دواندن بودند را سر جای خود بنشاند.

کار به جایی رسید که حتی وزیر ورزش نیز وارد معرکه شد و اولتیماتوم داد که فدراسیون ماجرای کی‌روش و برانکو را تمام کند. ماجرایی که در ظاهر آب‌هایش از آسیاب افتاده، اما هنوز هم ابهامات زیادی در خصوص آن وجود دارد وقتی نه مدرکی از سرخپوشان برای اردوی پایان سال خواسته شده و نه لیست جدیدی از کی‌روش اعلام شد که مشخص شود این آرامش واقعی است یا طوفانی مهیب‌تر در پس خود خواهد داشت.

اما درست در روزهایی که فدراسیون‌نشین‌ها مهر سکوت بر لب زده‌اند و پاسخی قانع‌کننده به نگرانی‌های افکار عمومی در خصوص ماجرای کی‌روش و ملی‌پوشان پرسپولیس نمی‌دهند، محمدرضا داورزنی، ‌رئیس سابق فدراسیون والیبال که به تازگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را به عهده گرفته به سخن آمده و می‌گوید: «این موضوع صحت ندارد و بازیکنان پرسپولیس در لیست جدید تیم ملی هستند.» این جمله کوتاه اگرچه بیشتر به نظر شخصی داورزنی و برداشت او از شرایط موجود و در نظر گرفتن احتمالات شباهت دارد، اما می‌تواند امیدواری‌هایی را نیز ایجاد کند؛ در این خصوص که شاید کی‌روش، این بار از مواضع خود کوتاه آمده باشد تا بتواند از تمام پتانسیل تیمش برای حضوری پرقدرت در ادامه راه مرحله مقدماتی جام جهانی استفاده کند، اما این اظهارنظر می‌تواند براساس گپ‌و‌گفت‌های پنهانی با فدراسیون فوتبال نیز باشد و می‌توان آن را بی‌ربط به اولتیماتوم وزیر به فدراسیون فوتبال ندانست. با این وجود اما یک سؤال باقی است. آیا تاج در انتظار اولتیماتوم وزیر بود تا آستین بالا زده و گامی در این راستا بردارد؟!

در واقع از سکوتی که فدراسیون در این مدت اختیار کرده، ‌چیزی جز این برنمی‌آید که آقایان دست روی دست گذاشته‌اند و به تماشای مشکلات نشسته‌اند تا ببینند سرانجام ماجرا چه خواهد شد. حال آنکه انتظار می‌رود سرانجام این داستان را فدراسیون بنویسد. آن هم به خیر و خوشی که نه سیخ بسوزد و نه کباب و مهم‌تر از آن، ‌دودی به چشم تیم ملی نرود، از این اختلاف‌نظرهای طبیعی که می‌شود به نوعی با آنها برخورد کرد که در حد همان اختلاف‌نظر باقی مانده و به دعوا و درگیری و جنجال تبدیل نشود، اما در هر صورت حتی اگر قرار است اوضاع با اولتیماتوم وزیر رو به راه شود، اولتیماتوم‌های بیشترم آرزوست!

دنیا حیدری ورزشی نویس روزنامه جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فدراسیون فوتبال در انتظار اولتیماتوم بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..