تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی نیمی از هتل آپارتمان های مشهد صحت ندارد

تعطیلی نیمی از هتل آپارتمان های #مشهد در اعتراض به قانون اخذ مالیات بر ارزش افزوده از سوی سازمان امور مالیاتی، صحت ندارد.

"رئیس اتحادیه هتل آپارتمانداران و مهمانپذیران مشهد"

سید محمد پور رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اگر چه همچنان نارضایتی و اعتراضات صنف هتل آپارتمانداران مشهد از مبالغ سنگین مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد اما هیچ یک از واحدها تعطیلی اعتراض آمیز را در برنامه خود نداشته و ندارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر چندگانگی های موجود در قانون مالیات بر ارزش افزوده و فشارهایی که وارد می شود موجبات ورشکستگی این صنف خدوم را فراهم کرده است که باید تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.

برخی رسانه های خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از نائب رئیس اتحادیه هتل آپارتمان داران مشهد، خبر تعطیلی نیمی از هتل آپارتمان های این شهر را انتشار داده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی نیمی از هتل آپارتمان های مشهد صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..