تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر یک شهید گمنام در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر یکی از شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس -که طی روزهای اخیر و توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و به آغوش وطن بازگشت-  پیش از ظهر امروز چهارشنبه بر روی دستان مردم شهید پرور استان کرمانشاه تشییع شد.

آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه، حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، همتی مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران، امیر آریانفر فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور، عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، سردار امان الهی فرمانده انتظامی استان از جمله حاضرین در این مراسم بودند. هم چنین در این مراسم با شکوه جمعی از روحانیون، مردم و مسئولان استان حضور داشتند.

این شهید بزرگوار یکی از ۴ شهید گمنام تازه تفحص شده است که در استان کرمانشاه تشییع می شود.

این شهید بزرگوار که در زمان شهادت ۱۶ سال داشته است در منطقه عملیاتی ام الرصاص و عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل شده و هم اکنون پس از تشییع در قرارگاه منطقه ای غرب نجف تشییع و در محل این قرارگاه به خاک سپرده شد.

نماز میت بر پیکر این شهید بزرگوار به امامت آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان اقامه شد.

وی افزود: این مراسم امشب سه شنبه ۱۰ اسفند به صورت همزمان در محل مسجد النبی طاقبستان راس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه و هم چنین در محل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راس ساعت ۲۱ برگزار می شود.

لازم به ذکر است، شامگاه گذشته طی مراسمی تحت عنوان «شبی با شهدا» مردم استان کرمانشاه با پیکر این شهیدان بزرگوار وداع کردند.

پیکر ۳ شهید دیگر نیز امشب میهمان مردم شهرستان مرزی قصرشیرین بوده و فردا پس از تشییع در محل پارک شاهد این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر یک شهید گمنام در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..