تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه کیفیت دوربین عکاسی نوکیا 3310 جدید با گلکسی S7 سامسونگ + تصاویر

مقایسه کیفیت دوربین عکاسی نوکیا 3310 جدید با گلکسی S7 سامسونگ + تصاویر

همانطور که می‌دانید شرکت نوکیا یکشنبه هفته جاری در کنگره جهانی موبایل از نسخه جدید گوشی نوکیا 3310 با طول همر باورنکردنی رونمایی کرد. نسخه جدید این گوشی که به زودی به بازار گوشی های هوشمند باز خواهد گشت، از لحاظ طراحی، شباهت نزدیکی با مدل قبلی خود دارد، اما با این تفاوت که مدت زمان نگهداری شارژ باتری آن به طور چشمگیری افزایش یافته است. با تک شات همراه باشید.

یکی دیگر از تفاوت‌های مهم نوکیا 3310 جدید با نسخه سال 2000 مجهز شدن آن به دوربین است، دوربینی که کیفیت آن تنها 2 مگاپیکسل است. در میان پرچمدارانی که هر روز با دوربین‌های بسیار با کیفیت به بازار عرضه می‌شوند، نوکیا 3310 2017 حرف چندانی در حوزه عکاسی برای گفتن ندارد. با این حال ممکن است برایتان جالب باشد که کیفیت تصاویری که توسط این گوشی ثبت شده‌اند را با یکی از گوشی های هشومند برتر موجود در بازار مقایسه کنید.

در ادامه می‌توانید نمونه تصاویری که از یک سوژه یکسان با استفاده از گلکسی S7 و نوکیا 3310 گرفته شده‌اند را مشاهده کنید. ممکن است طرفداران متعصب نوکیا ادعا کنند که تصاویر ثبت شده با استفاده از گلکسی S7 کمی دارای اشباع رنگی هستند و تصاویر نوکیا 3310 واقعی تر به نظر می‌رسند!

نوکیا

گلکسی S7

نوکیا

نوکیا 3310

2

گلکسی S7

2

نوکیا 3310

3

گلکسی S7

3

نوکیا 3310


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه کیفیت دوربین عکاسی نوکیا 3310 جدید با گلکسی S7 سامسونگ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..