تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه مسابقات قران منطقه آزاد ماکو+ تصاویر

ساعت: 09:17 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1051830

مراسم اختتامیه مسابقات قران منطقه ازاد ماکو با حضور نفرات برتر و مسئولین شهرستانی، در سالن امفی تئاتر استاد شهریار دانشگاه ازاد اسلامی واحد بین المللی ماکو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرزداران، در ابتدای این مراسم اسماعیل زاده معاون فرهنگی سازمان منطقه ازاد ماکو ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت : 50 برنامه قرانی در راستای منویات مقام معظم رهبری در دستور کار منطقه ازاد قرار  گرفته است که این مسابقه قرانی یکی از این برنامه ها می باشد که در این مسابقات از بین دو هزار و 755 شرکت کننده شهرستان ماکو 79 برگزیده، از بین 130 شرکت کننده از شهرستان شوط 23 برگزیده و از 395 نفر شرکت کننده از شهرستان پلدشت 13 برگزیده و یک برگزیده از بازرگان می باشد .

وی افزود : 10 خانواده به شکل خانوادگی در این مسابقات شرکت کردند که چندین نفر از اعضای یک خانواده حائز مقام در این مسابقات شده اند.

اسماعیل زاده تصریح کرد : این مسابقات با حضور 15 داور و 10 رشته در 3 گروه سنی در 2 بخش برادران و خواهران برگزار شد ، استقبال از این مسابقه به حدی زیاد بود که  ثبت نام مسابقات 4 روز تمدید شد و موجب ثبت رکورد منطقه ازاد به عنوان فعال قرانی در کل کشور شد .

در ادامه حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خصوص انس با قران مطالبی ارائه نمود و در خصوص ایام فاطمیه و شخصیت فاطمه زهرا(س) گفت : بعضی از افراد بانوی دو عالم را بانوی بی نشان می خوانند این اشتباه است چرا که تمام نشانی ها به فاطمه زهرا ختم می شود چرا که اگر حرت فاطمه نبود نه حضرت علی(ع) بود و نه پیغمبر (ص) به طور کلی  دلیل وجودی همه چیز فاطمه زهرا می باشد .

وی  تاکید کرد :قران بدون عترت ناقص میباشد پس هیچگاه این حدیث را فراموش نکنید .

در پایان از نفراتی که در این مسابقات حائز مقام و رتبه شده اند تجلیل به عمل امد .

 

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه مسابقات قران منطقه آزاد ماکو+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..